دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مطهری: فقط سه امتیاز با صدر فاصله داریم

اوضاعمان بحرانی نیست؛ مطهری: فقط سه امتیاز با صدر فاصله داریم؛ حمید مطهری می‌گوید که هواداران پرسپولیس در این مقطع حساس باید باهوش باشند.

مطهری: فقط سه امتیاز با صدر فاصله داریم

به گزارش ورزش، حمید مطهری پس از تساوی پرسپولیس برابر گل گهر گفت: بازی با توجه به شرایط زمین واقعا بازی سنگینی بود. گل گهر هم تیم واقعا خوبی است.

او با اشاره به تغییر فرم بازی پرسپولیس عنوان کرد: با فرصت چهار روزه ای که ما داشتیم، دو روز مربوط به ریکاوری و بازسازی تیم شد و دو جلسه توانستیم کار تاکتیکی کنیم و بعد از مدت ها توانستیم یک شکل جدیدی را در نیمه اول بازی کنیم. به نظر من خوب هم کار می‌کردیم و نکات کوچکی وجود داشت که وقتی با ۴۸ ساعت فرم بازی را تغییر بدهید این مسائل طبیعی است.

مطهری افزود: وینگ بک هایمان عرض حمله را خیلی خوب نمی‌ساختند ولی نهایت تلاششان را کردند‌. یار های خط جلویمان باید بیشتر توپ را نگه می‌داشتند. با دو جلسه تمرین به نظرم بچه ها خوب کار کردند ولی روی یک اتفاق و در بدترین زمان ممکن گل را خوردیم و یک مقدار از لحاظ روحی تیم آسیب دید ولی در در نیمه دوم دوباره با تغییراتی که دادیم به بازی برگشتیم. مالکیت و فرم بازیمان هم خوب بود ولی متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و از هوادارانمان هم عذرخواهی می‌کنیم.

مربی پرسپولیس تغییراتی که در ترکیب این تیم ایجاد شده بود، گفت: همه بچه های ما چه بازیکنانی که بیرون بودند و چه بازیکنانی که داخل زمین بودند متعهدانه کارشان را انجام می‌دهند و نهایت تلاششان را می‌کنند منتها من می‌شنوم که می‌گویند بحران؛ من این را درک نمی‌کنم. تیمی که در دو سالی که ما مسئولیت فنی آن را به عهده داشتیم علیرغم کمبودهایی که هست به خوبی کار می‌کند. 

او ادامه داد: کمبودهایی هست اما همیشه گفتم باید قوی تر از بهانه هایمان باشیم. ما باید بیشتر تلاش کنیم و نقطه ضعف هایمان را برطرف کنیم تا بتوانیم تیم بهتری باشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم اصلا درست نیست. این کار ما است و باید زحمت بکشیم و تلاش بکنیم که انشاالله شرایطمان بهتر شود ولی اینکه می‌گویند بحران را من درک نمی‌کنم.

مطهری در خصوص به نگرانی هواداران اظهار داشت: چهار بازی داشته‌ایم و سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و سه امتیاز فاصله ای نیست. من از هواداران می‌خواهم که خیلی باهوش و هشیار باشند و اسیر فضای مجازی نشوند و همیشه تیمشان را حمایت کنند چون پرسپولیس یک تیم نیست. پرسپولیس فلسفه است، پرسپولیس یک فرهنگ به تمام معنا است و همه ما باید فرهنگ بالای خودمان را نشان بدهیم. چه ما بعنوان مربی و چه هوادارانمان بعنوان هوادار.

او در پایان در واکنش جذب دو بازیکن تاجیک گفت: اجازه بدهید من درباره این موضوع صحبت نکنم و مسئولان باشگاه راجع به آن صحبت می‌کنند کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋