دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویسی: باید به خوزستان تبریک گفت

دو هفته وقت داریم که بهتر بشویم؛ ویسی: باید به خوزستان تبریک گفت؛ سرمربی تیم فولاد خوزستان از نمایش شاگردانش در مصاف با نفت ابراز رضایت کرد.

ویسی: باید به خوزستان تبریک گفت

به گزارش ورزش عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در یک جو بسیار سالم و خوبی بودیم، زمین مسابقه برخلاف تفکرات ما بسیار عالی بود و دست مسئولان ورزشگاه درد نکند؛ تیم نفت هفته گذشته در خانه حریف بازی بسیار زیبایی را نشان داده بود، مثل نمایش این هفته‌ای که داشتند.

وی افزود: بازی، بازی بسیار سختی بود، هر دو تیم برای سه امتیاز آمده بودند؛ نیمه اول نفت تیم بهتری خودش را نشان داد اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ متاسفانه در بازی که درگیری‌های فنی زیادی داشت، مساوی شد. شاید می‌شود به خوزستانی‌ها تبریک گفت و شاید هم نه که 3 امتیاز بین دو تیم خوزستانی تقسیم شد!

ویسی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: به استراحت می‌رویم و امیدواریم در دو هفته‌ای که استراحت داریم، نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و نقاط قوت‌مان را بهتر کنیم و تیم بهتری را روانه هفته پنجم کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋