دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قدوس و این بار گلسازی در لیگ جزیره

درخشش ادامه‌دار سامان در فوتبال انگلیس؛ قدوس و این‌بار گلسازی در لیگ جزیره؛ ستاره ایرانی تیم فوتبال برنت‌فورد توانست این‌بار در نقش بازیکن تعویضی برای تیم گل بسازد.

قدوس و این‌بار گلسازی در لیگ جزیره

به گزارش ورزش پس از آن‌که سامان قدوس موفق شد هفته گذشته در مقابل برنلی تک گل تیمش را در شب شکست برنت‌فورد به ثمر برساند و این‌چنین اولین گل خود در لیگ جزیره را به ثمر رساند، این‌بار در نقش بازیکن تعویضی به عنوان چهره گلساز در میدان حاضر شد.

قدوس که در ترکیب اولیه امشب برنت‌فورد مقابل نوریچ حضور نداشت، در شرایطی که تیمش با 2 گل از حریف خود عقب بود، بین دو نیمه به ترکیب تیم اضافه شد و توانست بعد از حضور در زمین مسابقه، نقش‌آفرینی ویژه‌ای را در ترکیب برنت‌فورد داشته باشد.

او در دقیقه 60 با ارسال خود توانست توپ را به هنری برساند و مهاجم برنت‌فورد هم گل اول بازی را به سود این تیم رقم زد تا این‌چنین قدوس حالا تجربه گلسازی در لیگ برتر فوتبال انگستان را هم پس از سوپرگلی که مقابل برنلی به ثمر رساند، کسب کرده باشد.

آمادگی بالای سامان قدوس در آستانه اردوهای ملی می‌تواند خبر خوشی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد، هر چند که او در تیم ملی چندان فرصت بازی پیدا نکرده اما شاید این درخشش‌ها در لیگ جزیره بتواند اسکوچیچ را مجاب کند تا بیشتر از این ستاره شاغل در فوتبال انگلستان در ترکیب تیم ملی بهره ببرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋