دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمد صلاح قطعا بهترین بازیکن دنیاست

فرناندو تورس:؛ محمد صلاح قطعا بهترین بازیکن دنیاست؛ از نگاه فرناندو تورس، محمد صلاح ستاره لیورپول بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست.

محمد صلاح قطعا بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش ورزش، محمد صلاح در ماه های اخیر نمایش فوق العاده ای در ترکیب لیورپول داشته و حتی برخی از جمله یورگن کلوپ این ستاره 29 ساله و مصری را لایق دریافت جایزه توپ طلا دانسته و او را بهترین بازیکن دنیا خطاب می کنند. محمد صلاح هفته گذشته نمایشی فوق العاده در ترکیب لیورپول مقابل منچستریونایتد داشته و در خانه حریف موفق به ثبت هت تریک شد. قرارداد فعلی محمد صلاح با لیورپول در تابستان سال 2023 تمام می شود و علیرغم مذاکرات فشرده در ماه های اخیر، هنوز طرفین برای تمدید به توافق قطعی نرسیده اند.

محمد صلاح قطعا بهترین بازیکن دنیاست

فرناندو تورس ستاره اسپانیایی سابق قرمزها که چهارشنبه گذشته بازی اتلتیکو مادرید برابر لیورپول را از نزدیک تماشا کرد(برتری 2-0 لیورپول) نیز معتقد است صلاح بهترین بازیکن دنیاست.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم مصری در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است، گفت: « 100 درصد اما نه فقط امسال، در دو یا سه فصل گذشته نیز او فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم صلاح یکی از دو یا سه بازیکن برتر جهان در پنج یا شش سال اخیر است. بازیکنی کاملا باثبات بوده و همین عملکرد خوب فردی باعث شده است تا لیورپول جام بیاورد.»

محمد صلاح قطعا بهترین بازیکن دنیاست

تورس در ادامه گفت:« صلاح به رکورد زدن و گلزنی ادامه خواهد داد. ما چند بار با هم صحبت کرده‌ایم و من برای او بسیار خوشحالم چرا که زمانی که او به انگلیس آمد، در ابتدا شرایط سختی را پشت سر گذاشت. او شایسته جایگاه کنونی اش است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋