دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قطع امید کرده ام، یونایتد دو سه گل دیگر می خورد

قطع امید کرده‌ام، یونایتد دو سه گل دیگر می خورد

روی کین:؛ قطع امید کرده‌ام، یونایتد دو سه گل دیگر می خورد؛ اسطوره یونایتد معتقد است بازیکنان تیم در حد و نام منچستریونایتد بازی نمی کنند.

به گزارش ورزش، نیمه نخست دیدار یونایتد و سیتی در دربی شهر منچستر با برتری آبی ها همراه بود. سیتی به دو گل رسید و منچستریونایتد به جز یکی دو موقعیت توسط رونالدو دیگر حرفی برای گفتن نداشت.

قطع امید کرده‌ام، یونایتد دو سه گل دیگر می خورد

توپ و میدان و نیز شانس های گلزنی برای سیتی بود و درخشش داوید دخیا مانع شکست سنگین تر یونایتد شد. گلر اسپانیایی اما روی گل دوم سیتی مقصر بود. در غیاب رافا واران امروز اریک بایی در قلب خط دفاع قرار گرفته و یک گل به خودی زد.

قطع امید کرده‌ام، یونایتد دو سه گل دیگر می خورد

روی کین اسطوره منچستریونایتد که به عنوان کارشناس اسکای اسپورتس فعالیت می کند، به شدت از عملکرد بازیکنان یونایتد ناراضی بود.

او در این رابطه گفت:« به خصوص لوک شاو و داوید دخیا ناامیدم کردند. یونایتد چند شانس در نیمه اول داشت؟ من مدت هاست با بازیکنان یونایتد مشکل دارم و از اینها واقعا قطع امید کرده ام. اینها فوتبالیست های بین المللی هستند ولی تا به اینجای فصل همینقدر ناامیدکننده بوده اند. اگر نیمه دوم یونایتد متحول نشود، یک شکست 4 یا 5 گله دیگر نیز در راه خواهد بود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋