دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یوونتوس با این فروش به فوتبال توهین کرد

کاسانو:؛ یوونتوس با این فروش به فوتبال توهین کرد؛ آنتونیو کاسانو معتقد است انتقال ژوائو کانسلو به منچسترسیتی توهینی به فوتبال محسوب می شدو

یوونتوس با این فروش به فوتبال توهین کرد

به گزارش ورزش، مدافع هافبک راست تیم ملی پرتغال پس از درخشش در والنسیا بود که مورد توجه اینتر قرار گرفت. او فصل 18-2017 را به شکل قرضی با بند خرید در اینتر توپ زد و خوب نیز ظاهر شد ولی مشکلات مالی اینتر اجازه نمی داد بند خرید او فعال شود. در نهایت والنسیا سال 2018 او را به یوونتوس واگذار کرد.

یوونتوس با این فروش به فوتبال توهین کرد

دوران حضور او در یووه نیز تنها یک سال بود و تابستان 2019 راهی سیتی شد و به جای او دانیلو از سیتی به یوونتوس رفت. آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است این یکی از بدترین معاملات باشگاه یوونتوس بود و فروش کانسلو از اساس اشتباه بوده است.

یوونتوس با این فروش به فوتبال توهین کرد

کاسانو در کانال توئیچ "بوبو تی وی" گفت:« شرایط اینتر قابل درک بود و متوجهم چرا نتوانستند کانسلو را حفظ کنند ولی در مورد یوونتوس متعجبم که چگونه به راحتی کانسلو را از دست دادند. 40 میلیون یورو برای او از سیتی دریافت کردند ولی من با 400 میلیون یورو هم کانسلو را نمی فروختم. فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی وقت یووه بود و نمی دانم با این شاهکار چگونه او الان مدیر ورزشی تاتنهام شده است. فروش کانسلو مثل تف کردن به چهره فوتبال بود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋