دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محسن فروزان علیه طلسم 1077 روزه؟

گلر گل‌گهر به دنبال تکرار کلین‌شیت در آزادی؛ محسن فروزان علیه طلسم 1077 روزه؟؛ دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان امیدوار است بتواند بعد از مدت‌ها بار دیگر مقابل پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه دارد و یک کلین‌شیت ارزشمند را در ورزشگاه آزادی رقم بزند.

محسن فروزان علیه طلسم 1077 روزه؟

به گزارش ورزش، یکی از جذابیت‌های مضاعف تقابل امروز پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در جریان مسابقات هفته چهارم لیگ برتر، رویارویی محسن فروزان دروازه‌بان سابق استقلال با دیگر تیم پرطرفدار پایتخت است؛ فروزان که همواره در جریان رویارویی‌های خود با پرسپولیس چالش‌های زیادی را سپری کرده، به دنبال یک طلسم‌شکنی بزرگ در ورزشگاه آزادی است.

فروزان که در آخرین تقابلش با پرسپولیس، فصل گذشته در ورزشگاه آزادی با تیم فولاد خوزستان 2 بر 1 مغلوب شاگردان یحیی گل‌محمدی شد، می‌خواهد به طلسم کلین‌شیت نکردن‌های خود در ورزشگاه آزادی پایان بدهد و بعد از سه فصل بار دیگر در مقابل پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر بیش از 1000 روز قبل در جریان هفته سیزدهم لیگ هجدهم در لباس تیم تراکتور، توانسته بود در مصاف با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دروازه خود را بسته نگه دارد و در آن مسابقه با درخششی که فروزان از خود نشان داد، به زعم سایت‌های آماری بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

گل‌گهر برای رسیدن به صدر جدول در هفته چهارم به پیروزی در تهران مقابل پرسپولیس نیاز دارد و از آن‌سو شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک، به دنبال از سرگیری روند پیروزی‌های خود هستند و این مسئله باعث شده تا فشار مضاعفی را فروزان متحمل شود.

با این‌حال باید دید آیا او موفق می‌شود به طلسم 1077 روز بدون کلین‌شیت مقابل پرسپولیس پایان بدهد و بار دیگر در ورزشگاه آزادی بدرخشد یا این‌که مهاجمان پرسپولیس موفق به گلزنی مقابل او خواهند شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋