دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع فوق العاده؛ پیکان همچنان می برد (عکس)

پیکان تهران لیگ برتر بیست و یکم را بسیار خوب شروع کرده است.

به گزارش ورزش، خودروسازان پایتخت روز گذشته در هفته چهارم لیگ برتر در شرایطی تراکتور را با نتیجه دو بر یک در تبریز شکست دادند که از دو بازی قبل خود 4 امتیاز گرفته بودند و حالا با 7 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.


پیکان که فصل گذشته عنوان هفتمی در لیگ برتر را به دست آورد، امسال با هدایت مجتبی حسینی به دنبال رتبه‌ای بهتر از فصل پیش است و برای این منظور شروع فوق العاده‌ای در لیگ برتر داشته است. این تیم در هفته اول با نفت مسجدسلیمان مساوی کرد اما دو بازی بعدش را با هوادار و تراکتور با برد پشت سر گذاشت.


پیکانی‌ها یک بازی معوقه نیز باذوب‌آهن دارند که در آن بازی نیز شانس خوبی برای رسیدن به رده های بالاتر جدول رده بندی پیدا خواهند کرد.

شروع فوق‌العاده؛ پیکان همچنان می‌برد (عکس)

شروع فوق‌العاده؛ پیکان همچنان می‌برد (عکس)

شروع فوق‌العاده؛ پیکان همچنان می‌برد (عکس)


شروع خوب پیکان در لیگ برتر مساله ای است که طی سال‌های گذشته سابقه نداشته و این عملکرد نشان دهنده هماهنگی و اتحاد این مجموعه برای رقم زدن اتفاقات بزرگ است.


این نتایج برای پیکان در شرایطی به دست آمده که آنها با ترکیبی کاملا جوان و با میانگین سنی پایین در لیگ بیست و یکم حضور دارند و از نظر هزینه نیز بسیار پایین تر از تیم های دیگر حاضر در مسابقات هستند. مساله‌ای که یک اتفاق بزرگ برای مجموعه مدیریتی و فنی پیکان محسوب می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋