دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شادی سیمئونه وار بعد از برد حیثیتی (عکس)

شادی سیمئونه‌وار بعد از برد حیثیتی (عکس)

اردلان و قدم زدن روی ابرها؛ شادی سیمئونه‌وار بعد از برد حیثیتی (عکس)؛ سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان پس از پیروزی ارزشمند تیمش در جدال حساس هفته، شادی ویژه‌ای را در سالن الغدیر تهران انجام داد.

به گزارش ورزش صبح روز گذشته هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با انجام 5 مسابقه پیگیری شد، که در مهم‌ترین جدال هفته دو تیم پرمهره پیکان و نصر فردیس که هفته اول را هم با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در سالن الغدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم ملی‌پوشان پرشماری را در ترکیب خود داشتند و به دنبال 3 امتیازی این بازی حیثیتی بودند، در نیمه دوم پیکانی‌ها توسط سحر زمانی توانستند به گل برسند تا در آستانه کسب دومین پیروزی فصل قرار بگیرند، این پیروزی تا دقیقه 40 ادامه داشت؛ در 30 ثانیه پایانی مسابقه، پاورپلی نصری‌ها باعث شد تا شمار گل‌های بازی افزایش پیدا کند.

شادی سیمئونه‌وار بعد از برد حیثیتی (عکس)

سحر زمانی و فرشته خسروی دو گل متوالی دیگر برای پیکان زدند و مارال ترکمان ثانیه‌های پایانی یکی از گل‌های خورده را برای نصر فردیس جبران کرد اما زمان بازی به پایان رسید و این تیم پیکان بود که در اولین فصل حضور در لیگ برتر فوتسال زنان با هدایت نیلوفر اردلان توانست دومین بازی را هم با پیروزی سپری کند.

شادی سیمئونه‌وار بعد از برد حیثیتی (عکس)

واکنش‌های سرمربی جوان پیکانی‌ها به گلزنی بازیکنانش و هم‌چنین پس از سوت پایان مسابقه، عجیب و جالب‌توجه بود؛ اردلان به سبک دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید سعی کرد تا انرژی نیمکت را به تیم منتقل کند و پس از هر گل، شادی زایدالوصفی را از خود نشان می‌داد و پس از سوت پایان بازی هم مشت‌های گره کرده خود را به عنوان سرمربی تیم برنده بالا برد تا نشان بدهد که کسب 3 امتیاز در این مسابقه چقدر برایش ارزشمند و مهم بوده است.

شادی سیمئونه‌وار بعد از برد حیثیتی (عکس)

شادی سیمئونه‌وار بعد از برد حیثیتی (عکس)

نیلوفر اردلان در پایان مسابقه کری‌خوانی جالبی هم برای سایر تیم‌ها داشت و اعلام کرد که احتمالا در فینال لیگ برتر فوتسال زنان، باید دوباره همگان شاید تقابل پیکان و نصر فردیس باشند و این‌چنین به سطح فنی بالای دو تیم در لیگ برتر امسال فوتسال زنان اشاره کرده بود.

عکاس‌ها: کیمیا قاسم‌زاده-شیما مسجدی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋