دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نزار محروس و دعوت 28 بازیکن به اردوی سوری ها

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه 28 بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی این کشور پیش از بازی با عراق دعوت کرده است.

به گزارش ورزش، سوری ها که تا به این جای کار تنها یک امتیاز کسب کرده اند 20 آبان با عراق و 5 روز بعد میزبان ایران در شهر اردن خواهند بود. در لیست بازیکنان تیم ملی سوریه نام بازیکنان سرشناسی چون عمر السومه و عمر الخربین به چشم می خورد. السومه در بازی رفت که در استادیوم آزادی برگزار شد و ایران با یک گل به برتری رسید نتوانست تیمش را همراهی کند به این خاطر که مصدوم بود. او مشکلی برای همراهی تیم ملی سوریه در بازی با عراق و ایران را ندارد. 

از جمع این 28 بازیکن دعوت شده چند بازیکن پیش از بازی با عراق از اردوی تیم ملی سوریه خط خواهند خورد. بنا بر اعلام نزار محروس از آنجایی که سوریه دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد در دو بازی پیش رو برای برد بازی خواهد کرد تا دست کم بازی های مقدماتی جام جهانی را با خاطره ای خوب به پایان ببرد.

موید الخولی - عمرو جنیات - کامل حمیشه - محمد العنز - محمد الحلاق - علی بشمانی - یوسف محمد - محمد صهیونی - اسراء حمویه - محمد عثمان - محمد ریحانیه - محمود البحر - عمرو میدانی - خالد کرداوغلی - ثاثر کروما - فهد الیوسف - ایاز عثمان - عمر خریبین - سعد احمد - اولیفر قسکو - محمد المرمور - محمود المواس - احمد الاشقر و عمر السومه 28 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی سوریه به بهانه بازی با عراق و ایران هستند که به ترتیب در روزهای 20 و 25 آبان برگزار می شود.

نزار محروس و دعوت 28 بازیکن به اردوی سوری ها

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋