دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادامه بحران هازارد؛ اعتماد رئال از دست رفته است؟

ادامه بحران هازارد؛ اعتماد رئال از دست رفته است؟

شواهد نشان می‌دهد که صبر رئال مادرید درباره ادن هازارد، مهاجم بلژیکی این تیم، به پایان رسیده است.

به گزارش ورزش، هازارد در سال 2019 به عنوان ستاره آینده رئال مادرید به این تیم ملحق شد اما حالا به نظر می‌رسد که باشگاه و هواداران دیگر اعتمادی به او ندارد.

تمامی طرفین از جمله آنچلوتی که تابستان امسال به رئال برگشت، انتظار داشتند که این فصل بار دیگر بازگشت هازارد به دوران اوجش را ببینند اما شرایط فقط بدتر شد.

درخشش وینیسیوس و اعتماد آنچلوتی به والورده و رودریگو باعث شده که جایی برای هازارد در ترکیب اصلی رئال باقی نماند. حتی زمانی که این دو بازیکن مصدوم شدند نیز آنچلوتی ترجیح داد که از لوکاس وازکز به عنوان وینگر راست استفاده کند.

این در حالی است که این مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الچه در هفته گذشته مدعی شد مشکل هازارد این است که او بازیکنان دیگر را ترجیح می‌دهد. آنچلوتی در کنفرانس خبری امروزش در آستانه دیدار برابر رایو وایکانو به دفاع از حرفه‌ای‌گری هازارد بازیکن بلژیکی پرداخت اما بار دیگر به صورت غیرمستقیم گفت که هازارد انتخاب اول او نیست.

 

ادامه بحران هازارد؛ اعتماد رئال از دست رفته است؟

 

این بازیکن نیز از شرایط موجود خوشحال نیست. او کیفیت بالایی دارد و واقعا خوب تمرین می‌کند، به همین دلیل فکر می‌کند که شایستگی حضور در میدان را دارد. با این حال اگر به همین روند ادامه داده و ایمانش را از دست ندهد، جایش را در ترکیب باز خواهد کرد. شاید این اتفاق فردا رخ دهد و شاید هم به زمان دیگری موکول شود.

هازارد در شش بازی قبلی در ترکیب اصلی حضور نداشته است. او در بازی مقابل اسپانیول 18 دقیقه، در بازی مقابل اوساسونا 21 دقیقه و در بازی مقابل الچه 5 دقیقه در زمین حاضر بود. اما در دو بازی مهم برابر بارسلونا و بازی برگشت مقابل شاختار اصلا به میدان فرستاده نشد.

هرچند پیش از بازی برابر بارسلونا بار دیگر دچار مصدومیت شده بود و با این که تعداد و مدت زمان دوری از میادین به دلیل مصدومیت در این فصل کم شده اما همچنان یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم درخشش او در سانتیاگو برنابئو به حساب می‌آید.

او در مجموع در سال 2021 تا به اینجا تنها 408 دقیقه برای رئال بازی کرده و در این مدت تنها کمکی که به این تیم داشته، ارسال یک پاس گل بوده است. او 35 درصد از این زمان را در لالیگا بازی کرده که از این نظر در رده سیزدهم در بین تمامی بازیکنان قرار دارد و این آمار در لیگ قهرمانان تنها 18 درصد بوده است. آماری که به هیچ عنوان برازنده نام او و رئال مادرید نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋