دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین وضعیت اسماعیلی ‍فر پس از مصدومیت و تعویض

آخرین وضعیت اسماعیلی‌‍فر پس از مصدومیت و تعویض

اتفاقی که هواداران سپاهان را نگران کرد؛ آخرین وضعیت اسماعیلی‌‍فر پس از مصدومیت و تعویض؛ دانیال اسماعیلی فر مدافع راست تیم فوتبال سپاهان و تاثیرگذارترین بازیکن این تیم طی هفته های اخیر در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش ورزش، این مصدومیت در صحنه‌ای برای دانیال اسماعیلی فر ایجاد شد که توپ چسبیده به محوطه جریمه قرار داشت و دانیال و یکی از بازیکنان ذوب آهن برای تصاحب توپ به سمت آن رفتند و در شرایطی که در تصاویر تلویزیونی خطای بازیکن تیم ذوب‌آهن محرز به نظر می‌رسید، پیام حیدری بازی را متوقف کرد و خطا را به سود تیم میزبان یعنی شاگردان مهدی تارتار اعلام کرد؛ صحنه‌ای که البته با اعتراض سپاهانی ها همراه شد و برای ثانیه‌هایی بازی هم به دلیل درد اسماعیلی فر و هم به دلیل همین اعتراضات از جریان افتاد.


چند دقیقه بعد اما اسماعیلی فر که قادر به ادامه بازی نبود، مجبور به ترک زمین شد و رضا میرزایی در دقایق باقی مانده در پست دفاع راست برای سپاهان به میدان رفت.


مصدومیت دانیال اسماعیلی فر در روزی که سپاهان شکست تلخی را در فولادشهر تجربه کرد، خبر نگران کننده‌ای برای کادر فنی و هواداران این تیم بود، ولی در حال حاضر وضعیت این بازیکن خوب است و آسیب دیدگی او هم خیلی جدی نیست و بنابراین مدافع راست سپاهان که در سه بازی ابتدایی یک گل زد و دوبار برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرد، مشکلی برای حضور در دیدار آینده تیمش برابر تراکتور ندارد و پس از دو سه روز می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋