دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شجاعیان: خوشحالم پیراهن آبی می پوشم

شجاعیان: خوشحالم پیراهن آبی می‌پوشم

داریوش شجاعیان پس از تجربه اولین بازی با هوادار در مورد حضور در تیم تحت هدایت عنایتی صحبت کرد.

به گزارش ورزش، پیش از هفته چهارم داریوش شجاعیان، بازیکن فصل گذشته استقلال به هوادار پیوست و در اولین تجربه با این تیم موفق به کسب سه امتیاز شد. شجاعیان در مورد همکاری با غلامرضا عنایتی گفت: تشکر می‌کنم از هواداران استقلال در چهارسالی که آنجا بودم به من لطف داشتند و از این‌که شاگرد آقا رضا هستم خیلی خوشحالم و خوشحالم لباس تیم‌مان آبی است.

او ادامه داد: تمام سعی‌ام را می‌کنم تا آن روند خوبی که در استقلال قبل از مصدومیت داشتم را اینجا داشته باشم تا خودم را ثابت کنم و روز دیگری پیراهن استقلال را دوباره به تن کنم.

شجاعیان در خصوص واکنش هوادار استقلال نسبت به جدایی‌اش بیان کرد: هواداران به من لطف داشتند و یک سری‌ها راضی و بقیه ناراضی بودند ولی هر دو طرف قابل احترامند و امیدوارم استقلال در ادامه راه موفق باشد. غصه زیاد خوردیم و پیر شدیم و موهیم سفید شده!

بازیکن جدید هوادار در پایان گفت: همیشه انتقادات و پیشنهادات بوده و ما هم گوش می‌دهیم و به نظرم انتقادات و قضاوت‌ها بی جا خوب نیست ولی امیدوارم کسانی که می‌گویند داریوش دیگر بازیکن نمی‌شود نظرشان برگردد و دعا کنند به آن روند خوب برگردم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋