دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

من و منصوریان برای سربلندی تیم مان تلاش می کنیم

من و منصوریان برای سربلندی تیم‌مان تلاش می‌کنیم

بیانی: امیدوارم زودتر یار دوازدهم را کنارمان داشته باشیم؛ من و منصوریان برای سربلندی تیم‌مان تلاش می‌کنیم؛ مربی تیم فوتبال نساجی مازندران، حریف فردای تیمش در لیگ برتر را تیمی ریشه‌دار و خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد تا نساجی فردا از بازی خانگی پیروز خارج شود.

به گزارش ورزش پس از رفتار جنجالی ساکت الهامی در تقابل گل‌گهر-نساجی و اخراج او از کنار زمین، حالا سرمربی باتجربه نساجی حق حضور روی نیمکت تیمش در هفته چهارم لیگ برتر را ندارد و به نظر می‌رسد مسئولیت دشواری برعهده شاهرخ بیانی مربی نساجی و دستیار الهامی است. بیانی با حضور در نشست خبری پیش از بازی درباره مسابقه هفته چهارم تیمش در لیگ برتر مقابل نفت آبادان صحبت کرد.

بیانی در ابتدای صحبت‌های خود درباره وضعیت تیمش گفت: شهرهای شمالی همیشه بارندگی است و این طبیعی است ولی ما باید تحت هر شرایطی بازی کنیم و تلاش کنیم تا پیروز باشیم؛ زمین ساری زمین خوبی نیست ولی باید تلاش کنیم تا در این شرایط موفق باشیم، چرا که نساجی از تیم‌های ریشه دار کشور ماست و ما داریم با این روند ادامه می دهیم برای آینده تلاش می‌کنیم.

مربی نساجی با اشاره به روند رو به رشد تیمش در فصل جدید گفت: هر بازی داریم این روند رو به رشد را ادامه می دهیم تا بتوانیم این فصل هواداران را خوشحال کنیم.

شاهرخ بیانی اشاره‌ای هم به عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها داشت و گفت: فوتبال بدون تماشاگر، آن جذابیت همیشگی را ندارد اما امیدواریم بزودی طرفداران ما و یار دوازدهم ما به ورزشگاه بیایند و آن حس خوب را به ما و بازیکنان منتقل کنند.

مربی نساجی درباره وضعیت تیم نفت، رقیب فردای نساجی هم توضیح داد: تیم نفت، تیم ریشه‌داری است و تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد؛ الان شرایط شرایطی است که لیگ تازه شروع شده و نمی‌شود زود قضاوت کرد. الان فاصله‌ها نزدیک است و قطعا هفته‌های ششم هفتم می‌توانم بگوییم چه تیمی ضعیف است یا قوی و الان زود است بخواهیم قضاوت کنیم.

بیانی در واکنش به تقابل مربیان استقلالی و حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت صنعت نفت گفت: این‌که ما روزی در استقلال بازی می‌کردیم، درست است اما الان ما تیم‌مان نساجی است و تعصب ما به تیم نساجی است و برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌کنیم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره غایبان احتمالی نساجی هم پاسخ داد: دو سه بازیکن مصدوم داریم ولی امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم ما باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋