دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمدید قرارداد سیتی با دروازه بان تیم ملی آمریکا (عکس)

تمدید قرارداد سیتی با دروازه‌بان تیم ملی آمریکا (عکس)

زک استفن، دروازه‌بان تیم ملی آمریکا، قراردادی بلندمدت را با منچسترسیتی به امضا رساند.

به گزارش ورزش، استفن در سال جولای 2019 از کلمبوس کرو جدا شده و به منچسترسیتی ملحق شد تا در دو سال گذشته در ورزشگاه اتحاد حضور داشته باشد.

این بازیکن آمریکایی پس از ادرسون، دروازه‌بان دوم سیتی بوده اما هر زمان که در ترکیب این تیم به میدان رفته، عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشته و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تصمیم گرفته که قرارداد این بازیکن را تا سال 2025 تمدید کند.

استفن پس از امضای قرارداد جدیدش با سیتیزن‌ها در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت:« من واقعا از حضور در منچستر و در کنار بازیکنان و کادر فنی لذت می‌برم، بنابراین امروز روزی پرافتخار برای من و خانواده‌ام است. علاقه به این که هر روز بهتر شویم و هر سال برای قهرمانی در چهار رقابت مبارزه کنیم به فرهنگ این باشگاه تبدیل شده است. این انگیزه که هر روز و هر بازی بهترین بازیکنی باشیم که می‌توانیم. تمدید قرارداد با این باشگاه نیازی به فکر کردن هم نداشت.»

 

تمدید قرارداد سیتی با دروازه‌بان تیم ملی آمریکا (عکس)

 

 

تمدید قرارداد سیتی با دروازه‌بان تیم ملی آمریکا (عکس)

 

استفن تا به امروز تنها 16 بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داده اما مدال قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه را در ویترین افتخاراتش دارد. این بازیکن 26 ساله در ادامه اضافه کرد:« سال گذشته اولین باری بود که دروازه‌بان دوم شدم و چیزهای بسیاری یاد گرفتم. باید روحیه قوی داشت و آماده بود، به دروازه‌بان شماره یک فشار آورد و از شرایط لذت برد.»

استفن به اولین بازیکن آمریکایی تبدیل شد که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده و در این باره گفت:« این افتخار بزرگی است و عضوی از این تیم بودن در سال گذشته بسیار فوق‌العاده بود. اما اهداف بزرگتر و بهتری دارم، این که بازیکن ثابت باشی و قهرمان شوی حس بهتری دارد. اما در حال حاضر از جایگاهم راضی هستم. باور دارم که در طول زندگی باید قدم به قدم پیش رفت و من در حال حاضر همان جایی هستم که می‌خواهم باشم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋