دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دو گزینه بارسلونا برای جانشینی آگوئرو در زمستان

دو گزینه بارسلونا برای جانشینی آگوئرو در زمستان

ادعای موندودپورتیوو؛ دو گزینه بارسلونا برای جانشینی آگوئرو در زمستان؛ وضعیت مبهم سرخیو آگوئرو باعث شده تا مسئولان بارسا به خارج کردن نام او از فهرست تیم برای نیم فصل دوم فکر کنند.

به گزارش ورزش، سه روز پیش باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آگوئرو تحت یک فرآیند تشخیصی و درمانی توسط دکتر جوزپ بروگادا قرار گرفته است و طی سه ماه آینده اثربخشی درمان ارزیابی می‌شود تا روند بهبودی وی مشخص شود. به این ترتیب مهاجم آرژانتینی که گفته می‌شود مشکل ضربان نامنظم قلب دارد، حداقل سه ماه از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود.

 

بارسلونا که پیش از این مارتین برایثویت را برای ادامه فصل از دست داده بود، حالا مهاجم آرژانتینی را در خطر از دست دادن ادامه رقابت ها می بیند ولی برای تعیین دقیق شرایط آگوئرو باید تا ماه ژانویه صبر کرد. پس از اتمام سه ماه، پزشکان وضعیت آگوئرو را بررسی خواهند کرد و سپس مشخص می شود که او قادر به بازگشت به ترکیب بارسا خواهد بود یا خیر. تحت هر شرایطی بارسا طبق قوانین لالیگا فعلا نمی تواند هیچ مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد.

 

 

دو گزینه بارسلونا برای جانشینی آگوئرو در زمستان

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، سران بارسا به حذف نام آگوئرو از فهرست تیم فکر می کنند و قصد دارند زمستان بازیکنی دیگر را حایگزین او کنند هرچند همه چیز بستگی به نظر نهایی پزشکان خواهد داشت.

 

 

دو گزینه بارسلونا برای جانشینی آگوئرو در زمستان

 

 

طبق این گزارش، هدف اول بارسا دنی اولمو ستاره کاتالان لایپزیش است. اولمو محصول آکادمی بارسلوناست ولی سال ها پیش از این باشگاه جدا شد و از ژانویه 2020 برای لایپزیش توپ می زند. او که تا 2024 قرارداد دارد، در یورو 2020 از ستاره های اسپانیا بود و بازیکنی چند پسته محسوب می شود که هم در خط حمله و هم در خط میانی تاثیرگذار کار می کند.

اولمو به خصوص مورد علاقه متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسا قرار دارد ولی جذب او به سادگی میسر نخواهد بود. لایپزیش تابستان برای فروش اولمو 80 میلیون یورو طلب کرده بود و بارسا در تلاش است با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی، رضایت باشگاه آلمانی را جذب کند.

 

 

دو گزینه بارسلونا برای جانشینی آگوئرو در زمستان

 

 

گزینه بعدی رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی است. او که جایگاهش در ایده های پپ گواردیولا را از دست داده، اخیرا از تمایلش برای جدایی صحبت کرد ولی سیتی به سادگی او را از دست نخواهد داد. از قرارداد او نیز نزدیک به دو سال دیگر باقیمانده و بارسا در شرایط بد اقتصادی کنونی کار ساده ای برای جذب ستاره انگلیسی ندارد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋