دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام

مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام

ادعای سان:؛ مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام؛ آنتونیو کونته امشب برای اولین بار روی نیمکت تاتنهام تیمش را هدایت خواهد کرد.

به گزارش ورزش، سه شنبه ظهر شایعات حضور آنتونیو کونته در تاتنهام به حقیقت منجر شد و این باشگاه انگلیسی اعلام کرد با کونته برای یک سال و نیم به توافق رسیده است. او جانشین نونو اسپریتو سانتویی شد که نتوانست نتایجی خوب را کسب کند و در حالی که تابستان به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شده بود، برکنار شد.

 

 

مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام

 

 

تاتنهام امشب در لیگ کنفرانس اروپا میزبان ویتسه آرنهایم هلند است ولی ابهاماتی در مورد حضور کونته روی نیمکت وجود داشت. مشکل به ویزای کار سرمربی ایتالیایی مربوط بود ولی طبق ادعای سان، این مشکل حل شده و کونته می تواند برای اولین بار روی نیمکت تاتنهام نشسته و مقابل هواداران خودی، تیمش را هدایت کند.

 

 

مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام

 

 

کونته در مورد پذیرش سرمربیگری تاتنهام گفته بود:« سرمربی تاتنهام شدن لذت و افتخار بزرگی است و من می خواهم این اعتماد را جبران کنم. فلسفه من بسیار ساده است، ما می خواهیم فوتبال خوب و جذابی برای هوادارانمان ارائه داده و داشتن یک تیم باثبات باشیم، نه پرفراز و نشیب. من فکر می کنم که هواداران تاتنهام شایسته داشتن یک تیم رقابت طلب و خواهان مبارزه هستند و من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا لایق حمایت آنها باشم.»

 

لازم به ذکر است که تاتنهام با 4 امتیاز در گروه خود پس از رن 7 امتیازی و ویتسه 6 امتیازی، در رده سوم قرار دارد و باید بازی امشب را پیروز شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋