دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیدعباسی: استقلال به آرامش و ثبات رسیده است

سیدعباسی: استقلال به آرامش و ثبات رسیده است

هواداران منتظر این تیم بودند؛ سیدعباسی: استقلال به آرامش و ثبات رسیده است؛ پیشکسوت استقلال با تمجید از تیم مجیدی می‌گوید که هواداران منتظر چنین تیمی بودند.

به گزارش ورزش، داوود سیدعباسی درباره وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: استقلال امسال برخلاف سال های اخیر که همیشه بد لیگ را شروع می‌کرد، امسال خیلی خوب شروع کرده و یکی از دلایل این مساله هم آرامشی است که به تیم استقلال برگشته و به یک ثبات نسبی هم رسیده است.

وی افزود: خط دفاعی استقلال، عملکرد خیلی خوبی داشتند و درست استقلال دو بازی را با حداقل گل برده ولی فکر می‌کنم استقلال به ثبات لازم رسیده و انشالله بتواند بعد از سال ها هوادارانش را خوشحال کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد یامگا عنوان کرد: این بازیکن یک بازی کرده و دو گل زده اما فوتبال اینطور نیست که با یک بازی عملکرد بازیکن مشخص شود. باید ببینیم این وضعیت استمرار دارد یا خیر. اگر نوسان زیادی نداشته باشد می‌توانیم بگوییم یکی از خرید های خوب استقلال است.

سیدعباسی گفت: فرهاد مجیدی سال گذشته در استقلال بوده و امسال هم تیم را خودش بسته و امسال یک چالش هم برای فرهاد مجیدی و هم برای بازیکنان استقلال است تا بتوانند انشاالله امسال بتوانند استقلالی که هواداران سال ها منتظر آن بوده‌اند نشان بدهد.

بازیکن سابق تیم های استقلال و فجرسپاسی درباره تقابل این دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر گفت: من هم با فجر مقابل استقلال و هم با استقلال مقابل فجر بازی کرده‌ام و هیچ موقع فجر حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نبوده است. من فکر می‌کنم استقلال در بازی کار سختی دارد. فجر هم بازی قبلیاش را برده و به جدول برگشته و انگیزه های زیادی دارند.

وی افزود: استقلال در این چند هفته نشان داده به ثبات رسیده و حداقل موقعیت را به حریفانش داده و من فکر می‌کنم یک بازی سخت مقابل یک تیم سخت‌کوش دارد و امیدوارم یک بازی خوب ببینیم.

سیدعباسی درباره بحث جادوگری در فوتبال توضیح داد: سال هاست چنین بحث هایی در فوتبال کشور وجود دارد. من هم این مساله را از خیلی از بازیکنان شنیدم که مربیانشان این کار را انجام می‌دادند و حتی در بعضی از بازی های که من حضور داشتم می‌گفتند در تیم مقابل وجود داشته است ولی خیلی ها می‌گویند این کار را می‌کنند اما من نمی‌دانم.

او در پایان تاکید کرد: از نان شب واجب‌ تر برای لیگ ایران مساله VAR است. اگر این مشکل در فوتبال حل بشود، من قول می‌دهم ۷۰ درصد مشکلات فوتبال ایران حل خواهد شد. چون همه دنبال این هستند که بگویند داور اینطور کرد و نمی‌خواهند ما ببریم و اگر مساله VAR حل بشود این مشکلات هم پیش نمی‌آید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋