دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره کلیدی یونایتد غایب بزرگ دربی منچستر

ستاره کلیدی یونایتد غایب بزرگ دربی منچستر

واران دوباره مصدوم شد؛ ستاره کلیدی یونایتد غایب بزرگ دربی منچستر؛ اکیپ مدعی شد رافائل واران به دلیل مصدومیت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ورزش، رافائل واران بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در رئال مادرید و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم، در تابستان تصمیم گرفت که چالش جدیدی را تجربه کند و نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد به منچستر یونایتد پیوست.

هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با آمدن رافائل واران خط دفاعی تیم‌شان تقویت شود اما ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل خیلی از بازی های شیاطین سرخ را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

ستاره کلیدی یونایتد غایب بزرگ دربی منچستر

بعد از مصدومیتی که در اوایل فصل برای رافائل واران به وجود آمد، او اخیراً به ترکیب منچستریونایتد بازگشت اما حالا به نظر می‌رسد که یک بدشانسی جدید به سراغ او آمده است. واران در دقیقه 38 بازی شب گذشته یونایتد برابر آتالانتا دچار مصدومیت شد و حالا اکیپ مدعی شده که این بازیکن سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

آسیب دیدگی واران بدترین خبر ممکن برای اوله گنار سولسشر محسوب می‌شود چراکه منچستر یونایتد باید هفته آینده در مسابقه‌ای بسیار حساس به مصاف منچسترسیتی برود و غیبت واران می‌تواند برای این تیم اتفاق نگران کننده ای باشد. این در حالی است که اتلتیک نیز میزان دوری واران از میادین را یک ماه ارزیابی کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋