دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضاییان: قبول داریم باشگاه ها مظلوم هستند

رضاییان: قبول داریم باشگاه‌ها مظلوم هستند

درآمدزایی فوتبال نیاز به همدلی دارد؛ رضاییان: قبول داریم باشگاه‌ها مظلوم هستند؛ بهرام رضاییان، عضو کمیته چابک سازی سازمان لیگ، می‌گوید وظیفه این کمیته تعدیل کردن بخشنامه‌هایی است که به ضرر باشگاه‌ها تمام می‌شود.

به گزارش ورزش، بهرام رضاییان پس از نشست فدراسیون با مدیران باشگاه‌ها در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جلسه امروز خیلی خوب بود که ریاست محترم فدراسیون با توجه به صحبت‌های اخیری که پیش آمده بود تدارک دیدند و باشگاه‌ها تشریف آوردند. یک واقعیتی که الان هست، فوتبال ما می‌تواند درآمدزا باشد ولی نیاز به همدلی است. در کارگروهی که تشکیل شده امروز مصوب شد همه دوستان کنار هم باشند و بتوانند آن حق واقعی باشگاه‌ها هیئت ها و حتی فدراسیون فوتبال را به دست آورند. هرگونه تبلیغاتی که باشد خود فدراسیون فوتبال و بعد باشگاه‌ها نفعش را می‌برند.

او ادامه داد: الان باشگاه‌های ما واقعا مظلوم اند و واقعا درآمدی ندارند و در این شرایط اقتصادی هزینه‌ها سرسام اور شده و مدیران عامل باشگاه‌ها واقعا دغدغه دارند. امیدواریم این جلسات و جلسه بعدی که با کارگروه‌های تخصصی تشکیل می‌شود منتج به این شود که باشگاه‌ها به حق واقعی خودشان برسند و انشاالله دست به دست هم اتفاق خوبی بیفتد.

رضاییان مدعی شد بیشتر باشگاه‌ها موافق متولی بودن سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی هستتد و در این خصوص گفت: یک سری قوانین وبخش نامه‌هایی در هیئت رئیسه و سازمان لیگ بوده که تصویب کردند متولی تبلیغات، سازمان لیگ باشد؛ ولی باشگاه‌ها امروز آمدند اظهار نظر کردند و بعضی‌ها گفتند سازمان لیگ متولی باشد و بعضی‌ها گفتند خودمان. نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ متولی باشد اما ریاست فدراسیون و خود آقای بهاروند قول دادند هرگونه مسیری که درآمد زایی بیشتری داشته باشد را همراهی می‌کنند.

رضاییان در توضیح کار کمیته چابک سازی گفت: کارگروه چابک سازی وظیفه‌اش این است که بخش نامه ها هر جا جلوی درامد زایی و منفعت را می‌گیرد، آن بخش‌نامه‌ها را تعدیل و تلطیف کند. بعضی بخشنامه‌ها که به ضرر فوتبال است را ما کنسل می‌کنیم. خیلی تیم‌ها پرهواداراند و دغدغه دارند و اصلا در شان ما نیست ای اف سی به ما اخطار دهد. ما دنبال این هستیم باشگاه‌ها سریع به درآمدزایی‌شان برسند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋