دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اردوی کیش، آغاز جهان گردی شاگردان ایراندوست

دعوت از 25 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان؛ اردوی کیش، آغاز جهان‌گردی شاگردان ایراندوست؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران از 25 بازیکن برای حضور در دور جدید اردوهای تیم ملی دعوت به عمل آورد.

اردوی کیش، آغاز جهان‌گردی شاگردان ایراندوست

به گزارش ورزش پس از توافقات انجام شده میان رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس مناطق آزاد کشور، اردوی یک هفته‌ای به میزبانی جزیره کیش برای تیم ملی فوتبال زنان ایران هماهنگ شد و مقرر شد تا از 15 تا 21 آبان‌ماه، تیم ملی فوتبال زنان اردوی آماده‌سازی را در مسیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 هند در این جزیره سپری کنند.

هم‌چنین 20 آبان‌ماه که در تقویم به نام «روز کیش» نامگذاری شده، قرار است مراسمی در جزیره برگزار شود و اعضای تیم ملی فوتبال زنان میهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در اردوی کیش، از 25 بازیکن دعوت به عمل آورده تا پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان، در اردوی ملی حضور پیدا کنند و 24 ساعت قبل از شروع فصل جدید، به تیم‌های باشگاهی‌شان اضافه شوند تا در لیگ برتر نیز به میدان بروند.

براساس اسامی اعلام شده از سوی مریم ایراندوست:

زهرا قنبری، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، سارا دیدار، نگین زندی، گلنوش خسروی، سمانه چهکندی، ملیکا محمدی، طوبی القاسی، ستاره قهرمانی، زهره کودایی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، مرضیه نیکخواه، سمیه فیضی، غزاله بنی طالبی، ثنا صادقی، زهره جلالی، الهام عبدالرحمان، محبوبه دهقانی، زهرا معصومی ، محدثه زلفی و سوگند راجی

به اردوی جدید تیم ملی فوتبال زنان دعوت شده‌اند.

گفتنی است که پس از حضور در اردوی کیش، تیم ملی فوتبال زنان ایران آماده حضور در اردوی برون‌مرزی بلژیک خواهد شد، اردویی که از 7 تا 13 آذرماه به میزبانی بروکسل برگزار می‌شود و 2 دیدار تدارکاتی در این اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی فوتبال زنان ایران تدارک دیده شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋