دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پس از 2 سال دوری، بهترین نتیجه را گرفتیم

از ایرانیان مقیم امارات متشکرم؛ پس از 2 سال دوری، بهترین نتیجه را گرفتیم؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از پیروزی برابر پاراگوئه، از نقش برگزاری لیگ در موفقیت تیم ملی می گوید.

پس از 2 سال دوری، بهترین نتیجه را گرفتیم

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال ساحلی شب گذشته در نخستین دیدار خود در مسابقات جام بین قاره‌ای در دیداری پر گل مقابل پاراگوئه به پیروزی رسید. در حالیکه ملی پوشان در 12 دقیقه نخست با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود عقب افتاده بودند، در زمان های 12 دقیقه ای دوم و سوم موفق شدند به بازی برگردند و در نهایت با نتیجه 8 بر 6 از سد حریف خود عبور کردند.

عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که توانست تیمش را به بازی برگرداند، می گوید خوشبختانه امسال لیگ پویا و خوبی را پشت سر گذاشتیم و هماهنگی های لازم را با سازمان لیگ داشتیم.

* از ایرانی های امارات تشکر می کنم
در ابتدا جا دارد این پیروزی را به مردم شریف ایران و هموطنان عزیز ایرانی مقیم امارات که مثل همیشه حامی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره ای بودند و با تشویق هایشان انرژی خوبی به ما می دهند، تشکر کنم. با تلاش بازیکنان توانستیم شب گذشته برابر پاراگوئه به برتری برسیم. 

* 2 سال از مسابقات به دور بودیم
متاسفانه دو سال از بازیهای ساحلی به دور بودیم و در هیچ تورنمنت معتبر و مهمی شرکت نکرده بودیم. در بازی های فوتبال ساحلی خیلی مهم است که نزدیک هر بازی که می شوید در شرایط آماده سازی خوبی قرار بگیرید، یعنی از هر تورنمنت به تورنمنت دیگری اضافه شوید.

* امسال لیگی پویا داشتیم
خوشبختانه امسال لیگ پویا و خوبی را پشت سر گذاشتیم و هماهنگی های لازم را با سازمان لیگ داشتیم و توانستیم شرایط خوبی را بعد از اتمام رقابت های لیگ برتر ساحلی برای بازیکنان فراهم کنیم. پیش از اعزام به این مسابقات 3 اردو بسیار خود در کمپ تیم های ملی برگزار کردیم و توانستیم بچه ها را به آمادگی ذهنی، روحی، روانی و تاکتیکی به هدفمان برسانیم که خوشبختانه شرایط خوبی در اردو فراهم شد.

* پاداش های ملی پوشان پرداخت شد
با دستور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، پاداش های معوقه های تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت شد و باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان شد.

پس از 2 سال دوری، بهترین نتیجه را گرفتیم

* حریفان ما از آمادگی بالایی برخوردارند
تیم هایی که در حال حاضر در مسابقات جام بین قاره ای حضور دارند همه در جام جهانی روسیه شرکت داشتند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند، اما ما نزدیک به دو سال در هیچ تورنمنتی حضور نداشتیم. همانطور که همه می دانیم ما روسیه قهرمان جهان، ژاپن، نایب قهرمان و تیم پاراگوئه یکی از پرسابقه ترین تیم های ساحلی هست همگروه هستیم. همین پاراگوئه در بازیهای جام جهانی امسال برابر روسیه در نیمه نهایی در ضربات پنالتی شکست خورد.

* در وقت اول آمادگی ذهنی نداشتیم
قبل از بازی برابر پاراگوئه نکات فنی را به بچه ها گوشزد کردیم. نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم و بچه ها به این نکته توجه داشتند. در وقت اول بازیکنان ما کامل به آمادگی ذهنی نرسیده بودند، اما من به بچه ها اعتماد و اعتقاد داشتند. در سه دقیقه استراحت نکاتی را به بازیکنان گفتم و آنها هم به خوبی اجرا کردند. با تعویض ها و تلاش بچه ها به بازی برگشتیم. بچه های ساحلی مثل همیشه با غیرت و با انگیزه هستند و در سخت ترین شرایط بهترین نتیجه را رقم می زنند. من به عنوان سرمربی این تیم به بچه ها افتخار می کنم.

* باید به مصاف نائب قهرمان جهان برویم
تیم ژاپن نایب قهرمان جهان است. شناخت کاملی از این تیم داریم. روز گذشته با روسیه بازی نزدیکی داشتند شرایط هر دو تا تیم بسیار خوب است و با انگیزه بازی می کنند. اما ما هم ایران هستیم درست است که دو سال از مسابقات دور بودیم ولی همیشه بچه ها نشان دادند که ایران بازیکنان بزرگی دارد و دنیا به تیم ملی ساحلی ایران احترام می گذارد. با تمرکز بالا برابر ژاپن به میدان می رویم و با دعای خیر مردم که همیشه بدرقه تیم ساحلی بوده است یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم و صعودمان به مرحله نیمه نهایی را قطعی کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋