دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناصر محمدخانی 21ساله در تیم ملی جوانان (عکس)

برگی از تاریخ؛ ناصر محمدخانی 21ساله در تیم ملی جوانان!(عکس)؛ تیم ملی جوانان ایران در دهه 50یکی از قدرتمند ترین تیم های آسیا بود و بارها قهرمان آسیا شد،ولی در سال 57اتفاقی ناخوشایند را رقم زد.

به گزارش"ورزش "، صغر سن از دیرباز در فوتبال آسیا در رده نوجوانان و جوانان اتفاق افتاده است. تیم ملی جوانان ایران در این راه در دوران پیش از انقلاب چندین بار از بازیکنان صغر سنی استفاده کرده است و نتیجه هم نگرفته است. علی پروین که متولد سال 25 است در سال49و در سن 24 سالگی یکی از اعضای تیم ملی جوانان ایران بود که در رقابت های جوانان آسیا در فیلیپین به رهبری رایکوف استقلالی برای ایران بازی کرد. او حتی در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها و در زمان باخت ایران به کره جنوبی و حذف از رقابت ها یک پنالتی را نیز از دست داد.


ایران از سال 52 تا 55چهار دوره پیاپی قهرمان آسیا شد که سه دوره آن با دیگر کشورها مشترک بود. بعد از نایب قهرمانی ایران در سال 56، تیم سال 57 با بزرگانی همچون ناصر محمدخانی ، شاهرخ بیانی،ضیا عربشاهی ،مجید سبزی و ... امید زیادی به قهرمانی رقابت هایی که در بنگلادش برگزار می شد داشت.تیم ملی ایران که در این رقابت ها که در آبان سال 57 برگزار می گردید بعد از صعود از مرحله گروهی موفق شده بود کویت را در یک چهارم نهائی شکست دهد به دلیل استفاده پاسپورت دسته جمعی و استفاده از چند بازیکن صغر سنی از ادامه مسابقات حذف شد. بررسی سن بازیکنان موضوع را تائید می کند،به طور مثال ناصر محمدخانی که متولد 1336است در سال 57و در سن 21سالگی یکی از اعضای تیم ملی بود.

ناصر محمدخانی 21ساله در تیم ملی جوانان (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋