دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زمان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال در تاشکند

زمان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال در تاشکند

پس از اینکه رقابت های مقدماتی مرحله گروهی زیر ۲۳ سال آسیا به پایان رسید، زمان برگزاری رقابت های مرحله نهایی هم مشخص شد.

به گزارش ورزش، مرحله نهایی رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی ازبکستان با حضور تیم های ملی زیر ۲۳ سالِ ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات متحده عربی، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان، از یک تا ۱۹ جون ۲۰۲۲ برابر با ۱۰ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف ازبکستان برگزار می شود.

زمان برگزاری قرعه کشی این رقابت ها متعاقبا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

گفتنی است بازی ها در 4 گروه 4 تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود می کنند و درادامه بازی ها به صورت تک حذفی برگزار می شود. ایران با شکست نپال – لبنان و تاجیکستان به مرحله نهایی بازی ها صعود کرده است. در گروه ایران – تاجیکستان به عنوان یکی از چهار تیم برتر دوم به دور نهایی صعود کرده است. بازی های این دوره تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود. اما در دوره بعد تیم های برتر راهی المپیک پاریس می شوند. در این دوره بازیکنان متولد 1377.10.11 به بالا می توانند تیم امید را همراهی کنند اما در دوره بعد بازیکنان متولد 1379.10.11 به بالا می توانند در مسابقات حاضر شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋