دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم مهدوی کیا؛ امید با المپیکی ها ادامه می دهد

تصمیم مهدوی کیا؛ امید با المپیکی‌ها ادامه می‌دهد

بازیکنان متولد 1377.10.11 به بالا می توانند تیم امید را در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند که در سال 2022 برگزار می شود همراهی کنند.

به گزارش ورزش، اما در دوره بعدی این بازی ها که در سال 2024 برگزار می شود و تیم های برگزیده به المپیک پاریس راه پیدا می کنند بازیکنانی می توانند پیراهن تیم امید را برتن کنند که تاریخ تولدشان از 1379.10.11 به بالا باشد. در واقع بازیکنی که اکنون متولد 77 یا 78 است نمی تواند تیم امید را در مسیر صعود به المپیک همراهی کند که خیلی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید چنین وضعیتی دارند و نمی توانند در مسیر صعود به المپیک تیم امید را همراهی کنند. بر همین اساس مهدی مهدوی کیا تصمیم گرفته است برای مسابقات پیش رو بازیکنانی را به اردوی تیم امید دعوت کند که در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیز همراه تیم امید باشند. این شانس نتیجه گیری تیم امید را در مسابقات پیش رو پایین تر خواهد آورد چرا که تیم امید با رده سنی دو سال پایین تر در مسابقات حاضر می شود اما می تواند موجب تجربه ملی پوشانی شود که در مسیر صعود به المپیک همراه تیم امید خواهند بود. 


ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات متحده عربی، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان 16 تیمی هستند که در سال 2022 به بهانه جام قهرمانی زیر 23 سال در تاشکند با هم به رقابت خواهند پرداخت و بازی ها در مرحله گروهی در 4 گروه 4 تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه 2 تیم به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود می کنند و در ادامه بازی ها به صورت تک حذفی برگزار می شود. تیم امید در بازی های مقدماتی این مسابقات در شهر دوشنبه تاجیکستان از متولدین 77 و 78 هم در ترکیب بهره برد اما همان طور که اشاره شد مهدی مهدوی کیا در ادامه مسیر بیشتر قصد بهره گیری از بازیکنان متولد 79 را دارد تا بتواند آنها را برای دوره بعدی بازی ها و در نهایت صعود به المپیک آماده کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋