دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم عجیبی که وینیسیوس را متعجب نکرده است

به نظر می‌رسد که وینیسیوس جونیور چندان هم از دعوت نشدن به اردوی تیم ملی برزیل متعجب نشده است.

تصمیم عجیبی که وینیسیوس را متعجب نکرده است

به گزارش ورزش، روز جمعه بود که لیست برزیل برای رقابت‌های ملی ماه نوامبر منتشر شد؛ جایی که قرار است شاگردان تیته در آن دو بازی بسیار حساس و سخت را برابر کلمبیا و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی قطر برگزار کنند. قهرمان پنج دوره جام جهانی با اقتدار کامل و 31 امتیاز در صدر جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد و به نظر می‌رسد که باید صعود آنها به جام جهانی قطر را قطعی تلقی کرد.

اما در لیست منتشر شده تیم ملی برزیل شاهد یک مورد عجیب بودیم؛ جایی که مشخص شد یکی از آماده ترین ستاره های حال حاضر فوتبال اروپا یعنی وینیسیوس جونیور به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نشده است؛ تصمیم عجیبی که به نظر می‌رسد وینگر رئال مادرید خیلی هم از آن متعجب نشده است.

تصمیم عجیبی که وینیسیوس را متعجب نکرده است

در واقع UOL گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که وینیسیوس با وجود نارضایتی از عدم دعوت به تیم ملی برزیل، خیلی هم از تصمیم تیته شگفت زده نشده است. بر اساس این گزارش وینیسیوس متوجه شده که سرمربی تیم ملی برزیل علاقه چندانی به سبک بازی او ندارد و بازیکنان دیگری که در همان پست رقابت می‌کنند را به وی ترجیح می دهد؛ حتی با وجود این که در کمال تعجب هافبک ناآماده بارسا یعنی فیلیپ کوتینیو به وینیسیوس ترجیح داده شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋