دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هافبک آلومینیوم، غایب احتمالی مقابل مس

هافبک آلومینیوم، غایب احتمالی مقابل مس

مصدومیت مقابل پرسپولیس شاید دردسرساز شود؛ هافبک آلومینیوم، غایب احتمالی مقابل مس؛ هافبک آلومینیوم با دستور پزشکی فعلا نمی تواند در تمرینات تیمش شرکت کند.

به گزارش ورزش، محمود قاید رحمتی در پایان بازی شب گذشته تیم های آلومینیوم و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر اراکی ها همراه بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. او در حالی این عنوان را به دست آورد که تنها 50 دقیقه در زمین حضور داشت و به دلیل تشدید مصدومیتش، مجبور شد تعویض شود.

رحمتی در نیمه اول بازی با پرسپولیس از ناحیه دنده آسیب دید اما به بازی ادامه داد؛ در اوایل نیمه دوم اما مصدومیت او شدت یافت و نتوانست به حضور خود در زمین ادامه دهد و جایش را به امیر نوری داد.

هافبک آلومینیوم بلافاصله پس از تعویض شدن با آمبولانس راهی بیمارستان شد تا آسیب دیدگی اش مورد بررسی پزشکان قرار بگیرد. بعد از این که از دنده آسیب دیده محمود قاید رحمتی عکس گرفته  و در اختیار پزشکان قرار گرفت مشخص شد که مشکل او جدی تر از آن است که به تمرینات برگردد و چند روزی نیاز به درمان و استراحت دارد.

هافبک آلومینیوم، غایب احتمالی مقابل مس

به این ترتیب به احتمال زیاد این مصدومیت برای رحمتی و آلومینیوم دردسرساز شود و رسول خطیبی در بازی هفته چهارم تیمش این بازیکن را در اختیار نداشته باشد. هافبک آلومینیوم در دقایق حضورش مقابل پرسپولیس با ۵ تکل، ۴ قطع توپ و ۴ نبردهوایی‌، 7.6 امتیاز از یازده گرفته بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋