دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کارواخال: آغوشم برای راموس باز است

بعید است فسخی در کار باشد؛ کارواخال: آغوشم برای راموس باز است!؛ دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید به دفاع از سرخیو راموس، هم تیمی سابق خود پرداخته است.

کارواخال: آغوشم برای راموس باز است

به گزارش ورزش، سرخیو راموس هنوز موفق به حضور در ترکیب پاری سن ژرمن نشده و حتی اخباری در مورد تمایل باشگاه به فسخ قرارداد با این بازیکن شنیده می شود. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ساختار دونتسک، دنی کارواخال به تمجید از سرخییو راموس رداخته و تاکید کرد همیشه با آغوش گرم از این بازیکن استقبال خواهد کرد.

 

دنی کارواخال گفت: "بدون شک در مسیر پیشرفت هستیم. ما در ابتدای نوامبر قرار داریم، بازیکنان جدید و سرمربی جدیدی روی کار آمده اند. هنوز جای پیشرفت برای تیم برای رسیدن به حداکثر سطح ما وجود دارد و کم کم داریم به آن حد هم می رسیم.

 

کارواخال: آغوشم برای راموس باز است

 

رئال مادرید قادر است هر تیمی را شکست دهد و اگر بقیه به ما را به عنوان مدعی نمی بینند، مشکل آنهاست. همچنین برای خود ما هم بهتر است از شر این فشار خلاص شویم. هدف ما صدرنشینی در گروه خودمان در لیگ قهرمانان و بعد ادامه مسیر است.

 

شایعات اخیر در مورد سرخیو راموس؟ شخصیتی مانند سرخیو راموس باید در رختکن هر تیمی وجود داشتته باشد و این مسئله ای قابل توجه است. البته ما همه مهم بازیکنانی هستیم و این پیام سرمربی و همه ماست و این اتحاد تنها فرمول کسب عناوین  قهرمانی در پایان فصل است.

 

من می توانم کمی با سرخیو راموس همدردی کنم. مطمئن هستم خود راموس اولین کسی است که مشتاق بازگشت و سخت تمرین کردن است. می توانم درک کنم که با داشتن چندین مشکل متوالی، روند بهبودی کمی کندتر پیش می رود. من فکر نمی کنم کسی به حرفه ای بودن سرخیو شک داشته باشد و بعید است باشگاهی مانند پاری سن ژرمن قرارداد او را فسخ کند، اما من با آغوش باز از راموس استقبال خواهم کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋