دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی: امیدوارم مقابل هواداران فجر رو سفید شویم

از بازگشت به لیگ برتر خوشحالم؛ صادقی: امیدوارم مقابل هواداران فجر رو سفید شویم؛ گلر فجر می گوید تیمی جوان و بی حاشیه ای دارند که پدیده لیگ بیست و یکم خواهد شد.

صادقی: امیدوارم مقابل هواداران فجر رو سفید شویم

به گزارش ورزش، فجر سپاسی علاوه بر اینکه موفق شد دو گل به صنعت نفت آبادان بزند دروازه اش را نیز بسته نگه داشت ایمان صادقی که بعد از دو فصل حضور در لیگ یک به لیگ برتر برگشته در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما از قبل می دانستیم بازی سختی داریم و بعد از دو بازی که با شکست تمام شد به برد احتیاج داشتیم و حریف هم در پی اولین پیروزی بود، صنعت نفت تیم خوبی است و بعد از اینکه ما گل اول را زدیم فشار آوردند ولی با کار تیمی و زحمت بچه ها سه امتیاز را گرفتیم. در دو بازی قبلی هم واقعا روی بدشانسی شکست خوردیم.

او که نمایش قابل قبولی در این دیدار داشت ادامه داد: خوشحالم که بعد از دو دیدار دروازه مان بسته ماند. در بازی با نساجی گل آفساید خوردیم و  در بازی با گل گهر توپ با برخورد دو نفر تبدیل به گل شد. ما زیکنان جوانی داریم و برخی‌ها اولین بار است که در لیگ برتر بازی می کنند ولی با این حال خدا خواست و ما گلی دریافت نکردیم. خیلی خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و انشالله روز به روز بهتر شوم.

دروازه بان فجر در مورد شرایط کلی این تیم عنوان کرد: در بازی اول شرایطم خوب بود در تیم ما اکثر بچه ها جوان و سرباز هستند.  می‌توانم بگویم مقابل گل‌گهر هم عالی بودیم. آقای کلانتری یک تیم یکدست و بدون حاشیه درست کرده و به معنای واقعی می توانیم پدیده لیگ شویم.

این بازیکن  که خودش زمانی در استقلال حضور داشت در مورد تقابل با این تیم در هفته چهارم افزود:  استقلال و پرسپولیس ثابت شده هستند و کار سخت است ولی جوان های ما دوست دارند خودشان را نشان بدهند. امیدوارم اهداف کادر فنی را به درستی انجام دهیم و با برد بیرون بیاییم.

صادقی یادآور شد: درست است که چند روزی گذشته اما روز مربی را به همه زحمتکشان تبریک بگویم از تماشاگران فجر هم تشکر کنم برخلاف اینکه دوبازی نبردیم از حمایت دست نکشیدند امیدوارم در آینده رو سفید بشویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋