دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

آلومینیوم، استقلال و فجر با ۷ بازیکن؛ تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر؛ برترین‌های این هفته لیگ برتر درحالی انتخاب شدند که سه تیم بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده‌اند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

به گزارش ورزش، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر با انجام هفت بازی دنبال شد که آلومینیوم اراک با ارائه یک نمایش فنی و برتر نسبت به پرسپولیس توانست یک گل به ثمر رساند و موقعیت‌های گل جدی دیگری به وجود بیاورد و یکبار هم به تیرک دروازه سرخ‌پوشان بزند تا این عملکرد موجب شود آنها با سه بازیکن بیشترین سهم را در تیم منتخب داشته باشد.

استقلال با نمایش خوبی که مقابل تراکتور داشت و به سومین برد متوالی رسید و همچنین فجر شهید سپاسی شیراز با دو بازیکن، دیگر تیم‌هایی هستند که هر کدام دو بازیکن در جمع برترین‌ها دارند و نفرات دیگر تیم منتخب ورزش از سپاهان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان انتخاب شده‌اند.

* دروازه‌بان


ایمان صادقی(فجر سپاسی)
نخستین پیروزی فجر در فصل جدید و اولین پیروزی این تیم پس از گذشت چندین سال در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال ایران، بدون درخشش سنگربان این تیم امکان پذیر نبود. ایمان صادقی، گلر شیرازی‌ها روز بسیار خوبی را در آبادان پشت سر گذاشت. ۴ سیو مهم و ۵ خروج موفق به همراه ۴ بازیابی، از روز پرکار صادقی خبر  می‌دهد. عملکرد خوب دروازه‌بان باتجربه فجری‌ها از عوامل کسب پیروزی این تیم و دشت ۳ امتیاز حساس از آبادان بود.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

* مدافعان


سیاوش یزدانی(استقلال)
مدافع استقلال همچنان به روند رو به رشدش ادامه می دهد. بازیکنی که در نیمه نخست ناجی دروازه تیمش شد و در نیمه دوم نیز یک پاس گل داد. زمانیکه استقلالی ها برای حمله به سمت دروازه تراکتور هجوم برده بودند، تبریزی ها با یک ضدحمله فرصت رسیدن به گل نخست بازی را داشتند. در موقعیتی که ۳ مهاجم تراکتور برابر ۲ مدافع آبی ها بودند، یزدانی با یک پشت پا و قطع پاس نریمان جهان، مانع از تک به تک شدن پیمان بابایی با سیدحسین حسینی شد. او در نیمه دوم نیز با یک ضربه زلاتانی، پاس تک گل بازی را به ارسلان مطهری داد تا در نقش گلساز تیمش ظاهر شود. نکته جالب درباره یزدانی این است که او برابر تراکتور ۳۴ مرتبه پاس داد که ۳۳ مورد آن به درستی به مقصد رسیدند و آمار پاس صحیح ۹۷ درصدی را به ثبت رساند که عملکرد بسیار خوبی برای او محسوب می شود. مدافع آبی ها هر چند به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد اما روز بسیار خوبی را مقابل تراکتور پشت سر گذاشت و یکی از بهترین های هفته سوم لیگ برتر بود.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

وحید محمدزاده(آلومینیوم)
سه بازی متوالی است که نشان داده به روزهای درخشان خود در ذوب‌آهن بازگشته و دوباره عملکردی در خط دفاعی ارائه می‌کند که مهاجمان حریف به دردسر بیافتند و دیروز هم برابر پرسپولیس این روند را ادامه داد. وحید محمدزاده در تقابل با مهاجمان سرخ‌پوش همواره برتری داشت و اجازه نداد آنها موقعیت چندان جدی داشته باشند. محمدزاده در زدن ضربات سر، دفع توپ و قطع توپ کاملا برتری داشت و یک بازی خوب بر جای گذاشت. او در کنار رامتین سلیمان‌زاده، میلاد فخرالدینی و پوریا آریاکیا مقابل پرسپولیس کم‌اشتباه بودند تا این تیم  کمترین فرصت را نسبت به همیشه به وجود بیاورد.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

دانیال اسماعیلی‌فر(سپاهان)
او شروع بسیار خوبی در لیگ بیست و یکم داشته و پس از اینکه در دو دیدار برابر مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان موفق به ارسال پاس گل شده بود، در دیدار برابر هوادار هم ستاره بی‌چون و چرای تیمش شد و در شرایطی که سپاهان مقابل یک تیم سختکوش به مشکل خورده بود، روی سردرگمی‌ در خط دفاعی به موقع خودش را به سایر بازیکنان طلایی پوشی که در محوطه جریمه وجود داشتند، رساند و پیش از اینکه شهریار مغانلو فرصت پیدا کند، او ضربه نهایی را برای شاید یکی از مهم ترین گل های فصل سپاهان به ثمر رساند. مرتضی منصوری در پنجره تابستانی از سپاهان جدا شد تا اسماعیلی فر بتواند با آرامش بیشتری به مهره ثابت سمت راست خط دفاعی طلایی پوشان بدل شود؛ او شاید این روزها حتی فراتر از تفکرات و انتظارات نویدکیا عمل کرده و با دو پاس گل و یک گل طی سه بازی گذشته، اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بوده که توانسته از سه بازی سه پیروزی به دست بیاورد.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

سیروان قربانی(فجر سپاسی)
بجز گلر فجر، خط دفاعی این تیم نیز روز پرکاری را پشت سر گذاشت. سیروان قربانی مدافع شیرازی ها ۱۴ عملکرد دفاعی موفق داشت که یک نوع رکورد در لیگ برتر محسوب می شود. او ۱۰ بار حملات بازیکنان صنعت نفت را قطع کرد و ۳ مرتبه نیز با دفع توپ، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. او یک تکل موفق نیز داشت و مهاجمین میزبان را در راه رسیدن به گل ناکام گذاشت. قربانی علاوه بر ۸۳ درصد پاس صحیحی که داد، ۴ مرتبه نیز روی نبردهای هوایی موفق کار کرد تا فجرسپاسی با یک کلین شیت و ۳ امتیاز شیرین آبادان را ترک کند.

هافبک‌ها


محمود قائدرحمتی(آلومینیوم)
حضور او در خط دفاعی آلومینیوم برای دومین بازی پیاپی نظم خاصی به سبک کاری این تیم در میانه  میدان داده و کاری کرده تا این تیم روان‌تر از هفته اول بازی کند. محمود قائدرحمتی در تقابل با پرسپولیس با دوندگی زیاد در میانه زمین سعی کرد اجازه بازی‌سازی را از هافبک‌های تکنیکی حریف بگیرد و در نبردهای هوایی نیز برتری داشته باشد. او پس از اینکه یکبار در نیمه اول بخاطر ضربه شدید بازیکن حریف مصدوم شد، سعی کرد به کارش ادامه بدهد ولی در دقیقه ۵۰ مجددا دنده او آسیب  دید و از زمین بیرون رفت، اما با این وجود  قائدرحمتی با ۵ تکل، ۴ قطع توپ و ۴ نبردهوایی‌موفق یکی از بهترین‌های تیمش بود.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

حسن نجفی(نساجی مازندران)
تعویض طلایی ساکت الهامی پس از ورود به زمین، تنها ۹ دقیقه برای گلزنی زمان نیاز داشت. بازیکنی که خط دفاعی گل‌گهر را بارها آزار داد و حتی می‌توانست روی ۳ شوتی که به سمت دروازه فروزان زد، گل برتری تیمش را نیز به ثمر رساند که چنین نشد. ۹۲ درصد پاس‌های نجفی صحیح بودند و او با گلی به موقع، مانع از ثبت سومین پیروزی پیاپی تیم امیر قلعه‌نویی شد. در روز جنجالی استادیوم شهید قاسم سلیمانی سیرجان، نجفی با ضربه سری دقیق ناجی تیمش شد و علاوه بر آن، در ادامه بازی نیز عملکرد خوب و مثبتی در زمین داشت تا اینگونه در ترکیب منتخب هفته جای گیرد.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

محمد قاسمی‌نژاد(فولاد)
هافبک فولادی‌ها پس از یک مسابقه نیمکت نشینی برابر آلومینیوم اراک، در دیدار مقابل مس رفسنجان از ابتدا به میدان رفت و توانست یکی از بهترین نمایش‌هایش را در فولاد ثبت کند. او که در ابتدا به‌عنوان هافبک چپ به میدان رفته بود یک موقعیت فوق العاده روی پاس میلاد بدرقه خلق کرد و پس از دریبل دروازه‌بان، با یک پاس کات بک شیمبا را در موقعیت گلزنی قرار داد که مهاجم برزیلی نتوانست از آن استفاده کند. قاسمی نژاد در این دیدار ۷ قطع توپ، ۴ دریبل و ۷۰ درصد دقت پاس داشت و با یک نمایش دلچسب توانست لقب بهترین بازیکن میدان را برای خود کند، نمایشی که البته هواداران از او انتظار استمرار آن را دارند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

محمد علی‌نژاد(آلومینیوم)
آلومینیوم در تقابل با پرسپولیس یک تغییر نسبت به دو بازی قبل داشت و رسول خطیبی تصمیم گرفت محمد علی‌نژاد را به خط میانی تیمش اضافه کند که این جابه‌جایی نه تنها در کارهای هجومی، بلکه در فاز دفاعی هم به نفع اراکی‌ها شد. محمد علی‌نژاد پس از حضور ۴۵ دقیقه‌ای در دیدار هفته دوم مقابل فولاد که یک پاس گل داد، دیروز هم پس از توپ‌ربایی پوریا آریاکیا در سمت چپ زمین، نفوذ سریعی تا پشت محوطه جریمه داشت و با یک پاس در عرض علیرضا نقی‌زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل سه امتیازی آلومینیوم به ثمر برسد. علی‌نژاد در سمت چپ اجازه نفوذ به بازیکنانی مثل سیامک نعمتی را نداد و در دادن پاس هم دقت بالایی داشت.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

مهاجمان


امیرارسلان مطهری(استقلال)
تعویض طلایی فرهاد مجیدی یک بار دیگر برای استقلال گلزنی کرد. مهاجم آبی های پایتخت به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و یک گل ۳ امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند. گلی که در شرایط کاملا سختی به ثمر رسید و این بازیکن با چرخش دیدنی سر، موفق به باز کردن دروازه تراکتور شد. البته مطهری فرصت این را داشت تا خودش را ۲ گله کند و ضربه سر دیگر او با فاصله اندک از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت. مهاجم استقلال در این بازی ۳ نبرد هوایی موفق داشت و ۱۰۰ درصد پاس هایش صحیح بودند تا با به ثمر رساندن یک گل مهم در حساس ترین دیدار هفته سوم، در ترکیب منتخب هفته قرار گیرد.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

میرهادی میرجوان(نفت مسجدسلیمان)
نفت MIS پس از شکست سنگین مقابل سپاهان در تلاش بود تا بتواند در بازی ۶ امتیازی مقابل پدیده دست پر زمین را ترک کند که حملات این تیم در مشهد را میرهادی میرجوان با جای‌گیری مناسب تبدیل به گل کرد. میرجوان در این مسابقه پنج شوت به سمت دروازه پدیده داشت که یکی از آنها وارد دروازه شد و علاوه بر آن در ۱۲ نبرد هوایی و زمینی موفق بود تا عملکردش او را تبدیل به بهترین بازیکن زمین کند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋