دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدی: تاجیک ها به کرونا اعتقادی نداشتند

انسان‌های خیلی خوبی بودند اما؛ محمدی: تاجیک‌ها به کرونا اعتقادی نداشتند!؛ سرپرست تیم امید بار دیگر به شدت از میزبانی کشور تاجیکستان در مسابقات مقدماتی آسیا گلایه کرد.

محمدی: تاجیک‌ها به کرونا اعتقادی نداشتند

به گزارش ورزش محمد محمدی که مسئولیت سرپرستی تیم امید ایران را در مسابقات مقدماتی آسیا برعهده داشت، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر بار دیگر به انتقاد از میزبانی تاجیکستان پرداخت و گفت: من صحبت شفاهی با مسئول AFC داشتم و گزارشی برای آقای ماجدی نوشتم تا از طریق روابط بین‌الملل پیگیری شود، درست است که تاجیکستان به لحاظ کرونایی، هیچکس آن‌جا ماسک نمی‌زند و اعتقادی به کرونا ندارند اما ما محل استقرارمان در هتل باید به صورت قرنطینه می‌بود.

وی افزود: طبق قوانینی که به ما اعلام شده بود، باید بچه‌های تیم در قرنطینه کامل می‌بودند و از هتل خارج نمی‌شدند، سیمنار و مراسم عروسی در هتل ما برگزار شد و این مسائل از لحاظ آرامش به تیم ما ضربه زد و کادرفنی هم نمی‌توانست تمرکز کند؛ اینترنت به شدت ضعیف بود، زیرساخت‌های اولیه مشکل داشت.

محمدی ادامه داد: آب گرم در هتل نبود، سرویس بهداشتی کار نمی‌کرد؛ من تمام این موارد را ذکر کردم، شاید این مسائل را به کسی بگویید باورش نشود اما می‌توانید از یکایک اعضای تیم استعلام بگیرید و واقعا میزبانی تاجیکستان ضعیف بود؛ انسان‌های خوبی بودند و خیلی بامحبت بودند و همزبان‌مان بودند اما بحث میزبانی مسئله مجزایی است و فکر می‌کنم AFC در این زمینه کم‌کاری کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋