دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیو مرادیان برای اولین برد فولاد (عکس)

احسان مرادیان توانست برابر مس رفسنجان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

 به گزارش ورزش، هفته سوم لیگ برتر برای فولادی ها خوب پیش رفت. شاگردان عبدالله ویسی در نیمه نخست کار مس را یکسره کردند و با 2 گل پیش افتادند و در پایان با نتیجه دو بر یک از سد میهمان خود گذشتند.

در این میان، احسان مرادیان سنگربان فولادی ها علی رغم باز شدن دروازه اش، عملکرد خوبی داشت. این دروازه بان آینده دار که هفته گذشته مرتکب اشتباه بزرگی شد، در دیدار برابر مس بی نقص کار کرد و نشان داد از بازی هفته قبل درس بزرگی گرفته و یکی از عوامل پیروزی تیمش بود.

مرادیان در این بازی یک سیو مهم داشت ضمن اینکه با 3 خروج درست از دروازه، مانع از این شد که پیروزی تیمش از دست برود و فولاد در نهایت با نتیجه 2 بر یک از سد حریف سرسخت خودش گذشت و به نخستین پیروزی فصل دست یافت.

طی روزهای گذشته اخباری درباره جذب رشید مظاهری و یا علیرضا رضایی از استقلال مطرح شده بود اما مرادیان بدون توجه به این شایعات، عملکرد خوبی برابر مس داشت تا بتواند فولاد به درخشش این دروازه‌بان در طول فصل امیدوار باشد.

سیو مرادیان برای اولین برد فولاد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋