دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدی: شکایت از میزبانی تاجیک ها را پیگیری می کنیم

محمدی: شکایت از میزبانی تاجیک‌ها را پیگیری می‌کنیم

به‌زودی خبرهای خوبی از تیم امید می‌شنویم؛ محمدی: شکایت از میزبانی تاجیک‌ها را پیگیری می‌کنیم؛ سرپرست تیم امید به شدت از میزبانی تاجیکستان گلایه کرد و اعلام کرد این مسئله از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد شد.

به گزارش ورزش محمد محمدی که مسئولیت سرپرستی تیم زیر 23 سال ایران را برعهده داشت، در بازگشت از مسابقات مقدماتی آسیا به میزبانی تاجیکستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ابتدا باید بابت گرفتگی صدایم عذرخواهی کنم، متاسفانه خیلی از بچه‌های تیم و کادرفنی درگیر سرماخوردگی شدیم؛ عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شد تا بسیاری از بازیکنان‌مان مریض شوند اما تلاش‌مان این بود تا این مسئله رسانه‌ای نشود تا بچه‌های تیم بتوانند تمرکز روی بازی داشته باشند.

وی افزود: به لطف خدا توانستیم با تدابیری که کادرفنی اندیشیده بودند، بازی‌ها را به نحو احسن به پایان برسانیم و با حداکثر امتیازات به ایران بازگردیم و از گروه‌مان صعود کنیم.

محمدی درباره گفتگو با ناظر AFC توضیح داد: من شفاهی با ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردم و سه صفحه گزارش برای آقای ماجدی تهیه کردم تا از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال پیگیری کنیم و مطمئنا هم پیگیری خواهیم کرد، چرا که تاجیکستان هر چند به لحاظ کرونایی در شرایط خوبی است اما حضور افراد غیررسمی در محیط هتل شرایط خوبی برای تیم ما ایجاد نمی‌کرد.

سرپرست تیم امید در واکنش به وضعیت تیم امید گفت: صادقانه می‌خواهم بگویم، قطعا کسانی که قبل از ما هم در تیم المپیک ایران بودند زحمت کشیدند؛ بی‌تعارف یکسری نقص‌هایی بوده که تلاش به نتیجه نرسیده، دیدگاه آقای مهدوی‌کیا و گروه‌شان متفاوت است و خیلی از شرایط فنی و مسائل دیگر را حرفه‌ای نگاه می‌کنند. به همین علت من فکر می‌کنم در آینده نزدیک از این تیم خبرهای خیلی خوبی را خواهیم شنید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋