دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیویس: سال ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد

دیویس: سال‌ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد

تمرکزمان روی بازی با بنفیکاست؛ دیویس: سال‌ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد؛ آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن از تمدید قرارداد با این باشگاه استقبال کرد.

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ با کسب سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز از دور رفت، شانس اول صعود به یک هشتم نهایی در گروهی است که بارسا، بنفیکا و دیناموکیف نیز در آن حضور دارند.

بایرن که دو هفته پیش در زمین بنفیکا این تیم را با 4 گل شکست داد، فردا در خانه میزبان تیم سرخپوش پرتغالی است و در صورت پیروزی صعودش قطعی خواهد شد.

دیویس: سال‌ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد

آلفونسو دیویس بازیکن کانادایی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« از بازی در بایرن لذت می برم. بایرن یکی از بهترین تیم های دنیاست و خودم را برای سال هایی طولانی با پیراهن بایرن می بینم. الان اما تمرکزم روی بازی بنفیکاست و در مورد تمدید قرارداد باید ببینیم چه خواهد شد. خوشحالم فردا یولیان ناگلزمان بار دیگر روی نیمکت خواهد بود. همه از اینکه او کرونا را شکست داد و دوباره با تیم خواهد بود، خوشحال هستیم.»

دیویس: سال‌ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد

مشکلات دفاعی بایرن:« دفاع کردن همیشه ساده نیست. متاسفانه امسال گل های زیادی دریافت کرده ایم و البته باید توجه داشت که گل های زیادی نیز زده ایم. باخت 5 گله به گلادباخ را با شکست یونیون برلین فراموش کردیم و ایمان داریم که تیمی بسیار خوب هستیم. معتقدم باید بین دفاع و حمله توازن بهتری ایجاد کنیم. طبعا هرگز دوست نداریم دروازه مان باز شود ولی فوتبال همین است.»

ارتباط کلامی با مدافعان کناری:« با هم تیمی هایم هم انگلیسی و هم آلمانی حرف می زنم و بستگی به شرایطش دارد.» 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋