دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بابایی: پیکان با ترکیب جوان به دنبال بهترین ها است

مدیریت و کادرفنی تلاش زیادی برای موفقیت انجام می‌دهند؛ بابایی: پیکان با ترکیب جوان به دنبال بهترین‌ها است؛ هافبک پیکان تهران می‌گوید تیمش در فصل جاری لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بابایی: پیکان با ترکیب جوان به دنبال بهترین‌ها است

اسماعیل بابایی در گفت و گو با خبرنگار ورزش درباره شرایط پیکان تهران در لیگ برتر بیست و یکم بیان کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد. در دو بازی ابتدایی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم 4 امتیاز بگیریم. اگر در بازی با نفت دقت می‌کردیم می‌توانستیم آن مسابقه را نیز پیروز شویم و  دو برد به دست بیاوریم. با این حال این دو بازی را فراموش کردیم و به دنبال آن هستیم تا در آینده نیز روند روبه رشد خود را ادامه بدهیم و نتایج خوبی بگیریم.


او با اشاره به معوقه شدن دیدار با ذوب‌آهن و تاثیر این موضوع در شرایط پیکان خاطرنشان کرد:‌به هر حال هردو تیم در تیم امید بازیکن داشتند و طبیعی است که کادرفنی بخواهند همه نفرات شان را در اختیار داشته باشند. ما در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و از نظر فنی شرایط مطلوبی داریم. برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم در این دیدار نیز نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر تبریز را ترک کنیم.


هافبک پیکان با اشاره به جوانی تیمش در مسابقات تاکید کرد: استراتژی باشگاه پیکان اینگونه است که به بازیکنان جوان اهمیت ویژه ای می‌دهد. این باشگاه آکادمی قدرتمندی دارد و به رشد فوتبالیست های جوان کمک می‌کند. خود من از آکادمی پیکان بالا آمدم و خوشحالم که در این تیم حضور دارم. خوشبختانه آقای مجتبی حسینی نیز توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و امسال این مساله را نشان داده‌اند. انشاالله بتوانیم با همین ترکیب جوان و با استفاده از تجربه چند بازیکن مان روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و نتایج مطلوبی بگیریم.

بابایی: پیکان با ترکیب جوان به دنبال بهترین‌ها است


بابایی درباره بازی با تراکتور در تاکید کرد: تراکتور تیم بزرگی است و با وجود مشکلاتی که داشته اما قدرتمند هستند و از کادرفنی خوب استفاده می‌کنند. با این حال ما برای برد به زمین می‌رویم و امیدوارم به هدفی که داریم،‌برسیم.


وی در پاسخ به این پرسش که هدف گذاری پیکان در فصل جاری چیست، گفت: ما مجموعه بسیار خوبی هستیم. خوشبختانه در پیکان همه چیز سرجای خودش است. مدیریت باشگاه از لحاظ پشتیبانی و امکانات شرایط خوبی را فراهم کرده و در بحث فنی نیز آقای حسینی و همکاران شان شبانه‌روزی تلاش می‌کنند. بازیکنان نیز هرچه درتوان دارند می‌گذارند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. ما امسال می‌توانیم بهتر از سال قبل نتیجه بگیریم و امیدوارم بدشانس نباشیم و روزهای خوبی را داشته باشیم. شک ندارم تیم ما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋