دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ نونو اسپیریتو از هدایت تاتنهام برکنار شد

باشگاه تاتنهام پس از کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر سرانجام به همکاری با نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی پرتغالی، پایان داد.

رسمی؛ نونو اسپیریتو از هدایت تاتنهام برکنار شد

به گزارش ورزش، نونو اسپیریتو سانتو در ماه ژوئن به عنوان جانشین دائمی ژوزه مورینیو انتخاب شده و قراردادی دو ساله نیز با باشگاه تاتنهام به امضا رسانده بود.

با این حال مدیران باشگاه تاتنهام پس از شکست 0-3 برابر منچستریونایتد که باعث شد این تیم در فاصله 10 امتیازی چلسی صدرنشین قرار بگیرد، تصمیم گرفتند که خیلی زود و پس از تنها 10 بازی به همکاری با این مربی خاتمه دهند.

نونو اسپیریتو سانتو تنها در 17 بازی در تمامی رقابت‌ها روی نیمکت تاتنهام نشست و در این مدت 9 پیروزی، یک تساوی و هفت شکست را در کارنامه‌اش به ثبت رساند. در این بین پنج شکست در لیگ برتر برابر کریستال پالاس، چلسی، آرسنال، وستهام و منچستریونایتد رقم خورد.

تاتنهام با هدایت او در رده دوم بدترین آمار در زمینه شوتزنی و خلق موقعیت در لیگ برتر قرار داشت و این مربی همچنان رکورد بیشترین شکست با سه گل یا بیشتر را نیز در رقابت‌ها به خود اختصاص داد.

 

رسمی؛ نونو اسپیریتو از هدایت تاتنهام برکنار شد

 

فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی باشگاه، پس از اعلام این خبر گفت:« من می‌دانم که نونو و کادرش تا چه حد می‌خواستند موفق شوند و متاسفم که مجبور شدیم چنین تصمیمی بگیریم. نونو یک جنتلمن واقعی است و همیشه در این باشگاه مورد استقبال خواهد بود. ما از او و کادر فنی‌اش سپاسگزاریم و بهترین‌ها را در آینده برای آنها آرزو می‌کنیم.»

تاتنهام پیش از این چندین گزینه را برای جانشینی این مربی مدنظر داشت که نام‌هایی چون جنارو گتوزو، پائولو فونسکا و آنتونیو کونته در بین آنها به چشم می‌خورند.

بسیاری از منابع خبری در روزهای اخیر مدعی شدند که این باشگاه بار دیگر با کونته تماس گرفته و فابیو پاراتیچی علاقه بسیاری دارد که هموطنش را برای حضور روی نیمکت این تیم متقاعد کند. این دو نفر پیش از این سابقه همکاری با یکدیگر در یوونتوس را داشته‌اند.

گراهام پاتر از برایتون و برندان راجرز از لسترسیتی نیز دیگر گزینه‌هایی هستند که از آنها برای حضور روی نیمکت تاتنهام نام برده می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋