دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طیبی در لیست مازاد کمالوند

محمد طیبی بازیکن باتجربه تیم نفت مسجدسلیمان، با نظر فراز کمالوند در لیست مازاد این تیم قرار گرفته است.

طیبی در لیست مازاد کمالوند

به گزارش ورزش، طی روزهای گذشته اخبار زیادی درخصوص جدایی محمد طیبی مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان مطرح شد. برخی شایعات در رسانه ها منتشر گردید که این بازیکن قراردادش را فسخ کرده و از جمع نفتی ها جدا شده که اکنون سلیمانی این موضوع را قویا تکذیب می کند.

مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص جدایی طیبی به خبرنگار ورزش گفت: محمد طیبی هنوز قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ نکرده است و شایعاتی که درباره جدایی او مطرح شده، صحت ندارد. حقیقت این است که آقای فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم اعلام کرده نیازی به طیبی ندارد و او را در اختیار باشگاه گذاشته است. باشگاه نیز باید در این باره جلسه ای را برگزار کرده و درخصوص صادر کردن رضایت نامه طیبی تصمیم گیری کند.

او در واکنش به این مسئله که برخی شایعات به راه افتاده که طیبی هر زمانی که اراده کند قادر به جدایی است، گفت: یک سری افراد اخباری را منتشر کرده اند که طیبی می تواند هر زمانی که بخواهد جدا شود و می تواند فسخ کند. این شایعات صحت ندارد و طیبی ۲ سال پیش نیز با رضایت مدیرعامل وقت جدا شد. در مقابل صادر شدن این رضایت نامه نیز، پولی به حساب باشگاه واریز و درآمدزایی حاصل شد.

طیبی در لیست مازاد کمالوند

سلیمانی درباره نحوه جدایی سایر بازیکنان از نفت نیز پاسخ داد: تاکنون هیچ بازیکنی در نفت مسجدسلیمان به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ نکرده است. چه در گذشته و چه در زمان حال، با نظر مستقیم سرمربیان نفت درخصوص سرنوشت بازیکنان تصمیم گیری شده و می شود. بعضی از مسائل را نمی شود همیشه بیان کرد اما بعضی از افراد بیمار شایعاتی را مطرح می کنند که فلان بازیکن یک طرفه قراردادش را فسخ کرد. من به شما اعلام می کنم هیچ بازیکنی نمی تواند هر موقع دلش بخواهد جدا شود. هر فردی جدا شود، قطعا با رضایت باشگاه یا سرمربی جدا می شود. در آن صورت نیز باشگاه تصمیم می گیرد بازیکن با چه شرایطی قراردادش را فسخ کرده و جدا شود.

وی در پایان نیز اشاره کرد: از میان بازیکنانی هم که از نفت جدا شده اند، هیچ کدام به صورت یک طرفه فسخ نکرده اند. در تمامی این جدایی ها، باشگاه رضایت داده است. حالا ممکن است دلیل آن فنی بوده باشد و یا هر مسئله دیگری. کادرفنی درخواست عدم نیاز داده و باشگاه تصمیم گرفته است با شرایط خاصی، این بازیکنان از نفت مسجدسلیمان جدا شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋