دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حقیقی، قلعه نویی و فروزان؛ در حد رینگ MMA

دیدار امروز گل گهر سیرجان و نساجی مازندران با یک انگیزه شخصی از سوی دروازه‌بانان دو تیم دنبال خواهد شد.

به گزارش ورزش، گل گهر سیرجان بعد از دو برد در دو هفته ابتدایی لیگ اکنون در خانه پذیرای نساجی مازندران است که هفته گذشته در دیداری نزدیک برابر پرسپولیس شکست خورد.

یکی از حواشی جالب دیدار امروز مطمئنا درون دروازه دو تیم رقم خواهد خورد؛ جایی که علیرضا حقیقی بعد از یک فصل حضور در گل‌گهر سیرجان اکنون با پیراهن نساجی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی قرار خواهد گرفت و به دنبال اثبات توانایی‌هایش خواهد بود. حقیقی که بعد از بازگشت از فوتبال اروپا، با نساجی مازندران در لیگ نوزدهم توانست عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، در ادامه موردتوجه امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان قرار گرفت و پیراهن این تیم را  برتن کرد. روزگار اما در سیرجان بر وفق مراد این گلر سابق تیم ملی رقم نخورد و عملکرد او بارها مورد انتقاد امیر قلعه نویی قرار گرفت تا در ادامه، مقطع پایانی فصل را به عنوان نیمکت نشین دنبال کند. در پایان فصل نیز او بار دیگر به نساجی مازندران بازگشت و اکنون طی دو بازی، دو گل دریافتی داشته است تا خود را مهیای بازی با گل گهر در هفته سوم لیگ بیست و یکم کند. دیداری که انگیزه‌های شخصی زیادی برای آن دارد و به دنبال این است تا توانایی خود را به کادرفنی نیمکت مقابل اثبات کند.

حقیقی، قلعه‌نویی و فروزان؛ در حد رینگ MMA

در سمت مقابل اما محسن فروزان حضور دارد. دروازه‌بان اسبق استقلال و تراکتور که فصل گذشته را در فولاد خوزستان با قهرمانی در جام حذفی به پایان رساند. تورنمنتی که ردپای او در کسب عنوان برای فولاد بیش از هر بازیکنی نمود داشت و او در دو بازی برابر سپاهان و استقلال، با حضور در ضربات پنالتی و مهار‌های خود، در نهایت تیمش را روی سکوی قهرمانی حاضر کرد. نمایش فروزان در جمع شاگردان جواد نکونام، در نهایت موردتوجه امیر قلعه نویی قرار گرفت تا او بار دیگر با شاگرد اسبق خود در استقلال، اینبار در گل گهر سیرجان همکاری کند. فروزان نیز اینبار به خوبی توانسته جواب اعتماد قلعه نویی را طی دو بازی ابتدایی فصل برابر تراکتور و در ادامه فجرسپاسی بدهد و طی این دو بازی تنها یک بار دروازه‌اش را از روی نقطه پنالتی باز شده ببیند و طی این دیدارها و خصوصا جدال با تراکتور، با چند سیو موفق، شانس تیمش را برای شش امتیازی و حضور در کورس مدعیان افزایش دهد.

حقیقی، قلعه‌نویی و فروزان؛ در حد رینگ MMA

اکنون در فاصله ساعاتی مانده به جدال سه گانه علیرضا حقیقی، محسن فروزان و امیر قلعه‌نویی، قطعا همه نگاه‌ها به سمت این سه نفر خواهد بود و باید در انتظار مشخص شدن سرنوشت بازی از سوی دو گلر بود. فروزان و حقیقی در چند مقطع در تیم ملی نیز با یکدیگر همبازی بودند و جام ملت‌های آسیا در استرالیا را نیز در کنار یکدیگر رقابت داشتند. اکنون هر دو دور از تیم ملی و در رقابتی جذاب‌تر با انگیزه‌های شخصی بزرگی که دنبال می‌کنند، در ترکیب گل گهر و نساجی مازندران به میدان خواهند رفت و باید دید در نهایت کدامیک قادر خواهد بود با نمایش خود، تیم‌شان را برنده این جدال کنند. حقیقی قطعا با توجه به اتفاقات فصل گذشته‌اش با امیر قلعه نویی از بالاترین انگیزه برابر گل گهر سیرجان برخوردار است و از سوی دیگر فروزان نیز امیدوار است در این دیدار حیثیتی، پاسخ مثبتی به اعتماد سرمربی‌اش بدهد و بتواند همانند دو بازی ابتدایی فصل، عملکرد قابل قبولی در مسیر حضور این تیم در کورس قهرمانی از خود به جا بگذارد.

حقیقی، قلعه‌نویی و فروزان؛ در حد رینگ MMA

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋