دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا و بازیکنی که دیگر تکیه گاه امنی نیست

بارسا و بازیکنی که دیگر تکیه‌گاه امنی نیست

گزارش آاس؛ بارسا و بازیکنی که دیگر تکیه‌گاه امنی نیست؛ مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا، به شکل قابل توجهی از بهترین فرم خود فاصله گرفته است.

به گزارش ورزش و به نقل از آاس، دوبار عمل سنگین روی زانو می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و توانایی های شما شود یا اینکه مثل گل شب گذشته آلاوس، دفاع بارسلونا نمی تواند نقش خود را به خوبی انجام دهد. در حقیقت مجموعه ای از اتفاقات باعث شده که گل زدن به مارک آندره تراشتگن نسبت به قبل بسیار آسان تر به نظر برسد.

بارسا و بازیکنی که دیگر تکیه‌گاه امنی نیست

نکته منفی بزرگ در کارنامه این فصل دروازه‌بان آلمانی بارسلونا این است که او شش بار در این فصل روی اولین شوت حریفان دروازه‌اش باز شده است؛ بنفیکا(داروین)، اتلتیکومادرید(لمار)، والنسیا(گایا)، رئال مادرید(آلابا)، رایو وایکانو (فالکائو) و آلاوز (لوئیس ریوخا).

البته روی دریافت هیچ کدام از این شش گل مارک آندره تر اشتگن اشتباهات عجیب و غریبی انجام نداد. مسئله این است که او طی سال‌های ابتدایی حضور خود در ترکیب اصلی بارسا با واکنش های استثنایی در برابر چنین موقعیت‌هایی دروازه تیمش را نجات می داد و تیم کاتالانی به این موضوع عادت کرده بود؛ موضوعی که حالا دیگر هیچ نشانی از آن دیده نمی شود.

بارسا و بازیکنی که دیگر تکیه‌گاه امنی نیست

تراشتگن گاهی اوقات پیش از موعد شکست‌خورده به نظر می رسد، درست مثل گلی که از توماس مولر خورد یا اینکه که در مقابل ضرباتی به سمت مخالف مانند شوت داوید آلابا ناتوان عمل می کند. او دیشب برابر آلاوس نیز گلی را دریافت کرد که در چنین موقعیت هایی فوق العاده عمل می کرد. در واقع مهاجم حریف در مصافس تک به تک و بعد از عبور از تراشتگن گلزنی کرد تا از بزرگترین نقطه قوت دروازه‌بان آلمانی طی سال‌های اخیر به او ضربه زده باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋