دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد کونته لیگ برتر؛ اما نه منچستر یونایتد

مقصد کونته لیگ برتر؛ اما نه منچستر یونایتد

توافق با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر دوباره در دستور کار مدیران تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، نونو اسپریتو، سرمربی پرتغال اسپرز پس از شروع ضعیف در فصل  جاری و حالا شکست سنگین دیروز مقابل منچستریونایتد تحت فشار زیادی قرار گرفته و اخبار حاکی از احتمال اخراج او در روزهای پیش رو است. تاتنهام علیرغم حفط ستاره های خود مانند هری کین و سون هیونگ مین، در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار داشته و سبک بازی این تیم نیز مورد رضایت هواداران نبوده است.

 

مقصد کونته لیگ برتر؛ اما نه منچستر یونایتد

 

اما نشریات انگلیسی و همچنین توتو مرکاتووب امروز در گزارشی مدعی شدند دنی لووی، مالک باشگاه تاتنهام علاقه زیادی به توافق با آنتونیو کونته داشته و مذاکرات بین طرفین آغاز شده است. این سرمربی 52 ساله و ایتالیایی بعد از سپری کردن دورانی درخشان در اینتر و به قهرمانی رساندن این تیم بعد از 11 سال در لیگ ایتالیا، در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شده و در حال حاضر بیکار است.

 

البته در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال حضور آنتونیو کونته روی نیمکت منچستریونایتد نیز شنیده شده، اما برتری دیروز این تیم در خانه تاتنهام حداقل در کوتاه مدت باعث حفظ نیمکت اوله گونار سولسشر شده است. البته آنتونیو کونته همیشه بر احاطه کامل روی استراتژی نقل و انتقالات باشگاه های خود تاکید داشته و از این حیث ممکن است مخاطراتی بین او و دنیل لووی ایجاد شود. از طرف دیگر با حضور فابیو پاراتیچی ایتالیایی در پست مدیر ورزشی تاتنهام، ممکن است آنتونیو کونته به زودی به پیشنهاد اسپرز پاسخ مثبت بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋