دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدی: سپاهان حرفی برای گفتن جلوی هوادار نداشت

محمد جواد محمدی، بازیکن هوادار از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان می‌گوید و معتقد است این تیم مدعی جدی قهرمانی است.

به گزارش ورزش، محمد جواد محمدی وینگر و مهاجم هوادار که سابقا حضور در استقلال را نیز دارد در شکست دقایق پایانی تیمش ۶۵ دقیقه در زمین حضور داشت. او در مورد این مسابقه گفت: بازی که از نظر من خیلی خوب بود و آن جور که کادر فنی گفتند ما بازی را کاملا بستیم و آنها هیچ کاری نتوانستند بکنند و موقعیت آنچنانی هم نداشتند و ما روی بدشانسی در دقیقه ۸۴ گل خوردیم و تا آن دقیقه سپاهان کار خاصی نتوانست انجام دهد. ما بازی را بسته بودیم و می‌دانستیم نقطه قوت‌شان کجاست و یکدست بازی کردیم و بعد از گل هم آنها هیچ موقعیتی نداشتند و روی اتفاق و بی تجربگی گل خوردیم و واقعا حق‌مان یک مساوی بود.

محمدی: سپاهان حرفی برای گفتن جلوی هوادار نداشت

او ادامه داد: من از ناحیه کمر مشکل داشتم و در بازی ضربه خوردم و الان خداراشکر بهترم. من پست اصلی‌ام وینگر است و مهاجم هم بازی می‌کنم. اگر بازی با استقلال را نگاه کنید ما موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی گل نزدیم و بازی با پیکان 14 ضربه به چارچوب داشتیم و نمی‌دانم بد شانسی است یا چی که نتوانستیم در سه بازی گل بزنیم. دیروز مقابل سپاهان هم دو موقعیت خوب داشتیم و نمی‌دانم شاید ما تمرکزمان پایین است اما امیدوارم از بازی بعد هم سه امتیاز را بگیریم و هم گل بزنیم.

محمدی اضافه کرد: ما در این سه بازی با دو مدعی قهرمانی بازی داشتیم و هم استقلال و هم سپاهان دو تیم خیلی قوی هستند و به نظرم قهرمانی بین این دو تاست. پرسپولیس هم خوب است ولی بعید می‌دانم امسال قهرمان شود. بازی بعدی با پدیده بازی داریم و اینجور بازی‌ها خیلی سخت تر است چرا که آنها برای برد می‌آیند و کار سخت می‌شود اما تیم‌های مدعی می‌آیند که فوتبال بازی کنند.

محمدی: سپاهان حرفی برای گفتن جلوی هوادار نداشت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋