دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم نهایی تاتنهام درباره سرمربی پرتغالی مشخص شد

تصمیم‌نهایی تاتنهام درباره سرمربی پرتغالی مشخص‌شد

تلگراف مدعی شد باشگاه تاتنهام در حال تصمیم گیری برای برکناری سرمربی پرتغالی خود یعنی نونو اسپریتو است.

به گزارش ورزش، دو تیم بحران‌زده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یعنی تاتنهام و منچستریونایتد شب گذشته در یک مسابقه حساس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند؛ دیداری که نهایتاً با پیروزی سه گله شاگردان اوله گنار سولسشر به پایان رسید تا این تیم تا حدودی از بحران خارج شده و از سمت دیگر با این شکست تاتنهام وضعیت بدتری در جدول لیگ برتر پیدا کرد.

تاتنهام که در این فصل شروع نسبتاً خوبی با سرمربی جدید خود یعنی نونو اسپریتو داشت، نتوانست در ادامه نیز فرم مطلوب خود را حفظ کند و حالا تنها با 15 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. آن ها طی 10 بازی 5 پیروزی و 5 شکست تجربه کرده اند. از طرف دیگر تیم لندنی در این فصل تنها 9 گل به ثمر رسانده و 16 بار دروازه خود را باز شده دیده تا تفاضل گل این تیم منفی 7 باشد.

تصمیم‌نهایی تاتنهام درباره سرمربی پرتغالی مشخص‌شد

در واقع به نظر می رسد که صبر هواداران تاتنهام نیز تمام شده چرا که شب گذشته در جریان شکست این تیم مقابل منچستریونایتد آنها با سوت ها و شعارهای خود اعتراض شان به وضعیت موجود را نشان دادند. در همین راستا تلگراف مدعی شده که نونو اسپریتو در آستانه برکناری از هدایت باشگاه تاتنهام قرار گرفته است. بر اساس گزارش این منبع انگلیسی جلسه ای فوری توسط هیئت مدیره باشگاه لندنی تشکیل شده و اصلا بعید نیست که قبل از بازی بعدی این تیم، سرمربی پرتغالی برکنار شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋