دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک . شکست ناپذیری همدانی ها ادامه دارد

آرمان گهرسیرجان 0 – شهرداری همدان 0؛ لیگ یک / شکست‌ناپذیری همدانی‌ها ادامه دارد؛ تقابل تیم‌های آرمان‌گهر سیرجان و شهرداری همدان در هفته سوم لیگ دسته اول برنده نداشت و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

لیگ یک . شکست‌ناپذیری همدانی‌ها ادامه دارد

به گزارش ورزش به میزبانی ورزشگاه امام علی سیرجان یکی از دیدارهای مهم هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران میان تیم‌های آرمان‌گهر سیرجان و شهرداری همدان امروز برگزار شد؛ آرمان‌گهر برای تداوم پیروزی‌های خود پس از آن‌که هفته گذشته شاهین بوشهر را شکست داده بود، به دنبال پیروزی مقابل شهرداری همدان بود و از آن سو، شاگردان طلایی‌منش در شهرداری، پس از تساوی ارزشمند خانگی مقابل ملوان به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در لیگ یک بودند.

مشکلات خانوادگی قاسم شهبا سرمربی آرمان‌گخهر در طول هفته گذشته و دوری از تمرینات تیمش در مدل بازی بازیکنان سیرجانی نمایان بود و آن‌ها فرم همیشگی خود را نداشتند، سوی دیگر بازیکنان شهرداری سیرجان توانستند سومین بازی خود در لیگ یک را هم با یک نمایش خوب آغاز کنند اما در نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم هم قاسم شهبا و رضا طلایی‌منش، سرمربیان دو تیم تلاش کردند تا با تعویض‌های خود روند بازی را به سود تیم خود کنند اما تعویض‌های انجام شده در نتیجه بازی بی‌تاثیر بود و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یکی از دو تساوی بدون گل هفته سوم لیگ یک، در سیرجان میان تیم‌های آرمان‌گهر و شهرداری همدان رقم بخورد.

با این تساوی آرمان‌گهر پس از یک پیروزی و یک شکست در فصل جدید، 4 امتیاز شد و در رتبه هشتم جدول جای گرفت و شهرداری همدان هم به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه داد و با یک پیروزی و 2 تساوی، پنجمین امتیاز خود در فصل جدید لیگ یک را به دست آورد و به رتبه ششم جدول رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋