دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دلیل عصبانیت کلوپ از فن دایک چه بود؟

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد اعتراض خود به ویرژیل فن دایک در جریان بازی با برایتون توضیح داد.

دلیل عصبانیت کلوپ از فن‌دایک چه بود؟

به گزارش ورزش، لیورپول دیروز برتری 0-2 مقابل برایتون را با تساوی عوض کرده و دو امتیاز مهم را در کورس صدر جدول از دست داد. در نیمه دوم و در کنار خط به نظر می رسید یورگن کلوپ در حال اعتراض به ویرژیل فن دایک بابت زیاد از حد به سمت عقب حرکت کردن است و حالا سرمربی لیورپول این صحنه را یک مکالمه عادی بین یک سرمربی و بازیکن در جریان بازی می داند.

 

یورگن کلوپ گفت: "به طور دقیق نمی دانم در مورد چه چیزی حرف می زنید، اما من بارها با بازیکنان در طول مسابقه صحبت می کنم. بنابراین توضیحی در این رابطه وجود ندارد و شما هم نمی‌توانید یک داستان بزرگ در مورد این صحنه بسازید. من پیش از این نیز گفته بودم ما در نیم‌فضاها به خوبی دفاع نکردیم و مشکل همین بود.

 

دلیل عصبانیت کلوپ از فن‌دایک چه بود؟

 

وقتی بازیکن صاحب توپ تحت فشار نیست، نباید آخرین خط شما خیلی بالا باشد، پس ما روی آخرین خط حریف پرس می کنیم و در ادامه بازیکن حریف نیز جلو فشار می آورد. ما در مورد شرایطی مشابه این در زمین قوانین و برنامه روشن و واضحی داریم و البته انجام این کار آسان نیست.

 

در آن لحطه سولی مارچ تنها بازیکن هجومی برایتون در زمین ما بود و ویرژیل فن دایک فاصله زیادی با او داشت. در آن لحظه صحبت بین ما فقط در مورد آن صحنه بود و بله، این یک مکالمه معمولی مربی و بازیکن بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋