دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاپیتان امید با صعود در اردوی تیم ملی

کاپیتان تیم امید آماده می شود با شکست تاجیکستان و صعود به دور نهایی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در اردوی تیم ملی حاضر شود.

کاپیتان امید با صعود در اردوی تیم ملی

به گزارش ورزش، یاسین سلمانی که با توافق میان اسکوچیج و مهدی مهدوی کیا در اردوی تیم امید حاضر شد در دو بازی در برابر نپال و لبنان یکی از مهره های تاثیر گذار تیم امید بود. او اگر چه در بازی با نپال و در دقیقه 16 بازی ضربه پنالتی از دست داد اما در همان بازی گل زد و دو پاس گل در این دو بازی از او به ثبت رسیده است. یاسین سلمانی امیدوار است امروز در برابر تاجیک ها هم نمایش خوبی در میانه میدان تیم امید داشته باشد و در نهایت با صعود به دور نهایی بازی ها در اردوی تیم ملی حاضر شود. 

تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه اردویش را از 15 آبان درکمپ تیم های ملی آغاز خواهد کرد و به نظر می رسد همانند گذشته یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی یاسین سلمانی باشد. تنها بازیکن تیم امید که موفق به حضور در اردوی تیم ملی شده است. او به بهانه همراهی تیم امید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در بازی های اخیر سپاهان غایب بوده است اما به نظر می رسد در بازگشت به اردوی تیم باشگاهی اش شانس زیادی برای بازی داشته باشد. محرم نوید کیا فصل گذشته بارها و بارها به یاسین به عنوان بازیکن تعویضی میدان داد و نکته جالب اینکه او بعد از حضور در زمین تاثیرگذاری خود را نشان داد به این خاطر که به عنوان هافبک دفاعی میل زیادی به تهاجم و گلزنی دارد. 

گفتنی است دیدار امید ایران و تاجیکستان امروز در شهر دوشنبه برگزار می شود و تیم امید ایران در صورت پیروزی به عنوان تیم نخست گروه B راهی دور بعدی بازی ها می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋