دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلزنی فرشید اسماعیلی پیش چشم شجاع

خامس همه کار کرد و اخراج شد؛ گلزنی فرشید اسماعیلی پیش چشم شجاع!؛ هافبک ایرانی العربی در شب برتری تیمش مقابل الریان موفق به گلزنی شد.

گلزنی فرشید اسماعیلی پیش چشم شجاع

به گزارش ورزش، رقابت‌های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را مثل دو دیدار اخیرش در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر به مصاف الریانی رفت که شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب ابتدایی خود می‌دید.

نیمه اول این مسابقه در شرایطی به پایان رسید که خامس رودریگز با وجود اینکه بهترین بازیکن زمین بود و دو موقعیت جدی ایجاد کرد و یک بار هم ضربه‌اش به تیرک دروازه خورد، در ثبت نخستین گل خود با پیراهن الریان ناکام ماند و شجاع خلیل‌زاده نیز در دقیقه ۴۴ یک کارت زرد گرفت.

گلزنی فرشید اسماعیلی پیش چشم شجاع

گلزنی فرشید اسماعیلی پیش چشم شجاع

نیمه دوم در حالی آغاز شد که العربی رو به بازی هجومی آورد و در دقیقه ۴۸ روی شوت نه چندان خوب آرون بوپنزا که در محوطه ۶ قدم توسط فرشید اسماعیلی قطع شد و با چرخش ۹۰ درجه‌ای و شوت روی پای این بازیکن همراه بود، گل اول را مقابل یاران شجاع به ثمر رساند.

فرشید اسماعیلی که پس از یک حضور تعویضی و دو بار قرار گرفتن در ترکیب العربی و تاثیرگذاری روی یکی از گل‌های تیمش طی این مدت جایگاه ثابتی به دست آورده بود، امشب توانست گل حساسی را مقابل الریان به ثمر رساند و پیروزی تیمش را ریل‌گذاری کند.

گلزنی فرشید اسماعیلی پیش چشم شجاع

پس از این گل العربی یکبار دیگر دروازه الریان را باز کرد ولی در ادامه یاران شجاع یکی از گل‌های خورده را با ضربه سر یوهان بولی پاسخ دادند، اما در نهایت برتری از آن العربی بود.

العربی در شبی که فرشید اسماعیلی نخستین گل خود را در قطر به ثمر رساند، به برتری ۲ بر یک مقابل الریان دست یافت تا ۱۶ امتیازی شود و جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان را حفظ کند و یاران خلیل‌زاده هم با این باخت ۹ امتیازی ماندند و در رتبه ششم ایستادند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋