دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکایت از میزبانی تاجیکستان به AFC

محمدی: اینجا اذیت‌مان کردند، آب هم نداریم؛ شکایت از میزبانی تاجیکستان به AFC؛ سرپرست تیم امید ایران به شدت از میزبانی تاجیکستان در مسابقات مقدماتی آسیایی گلایه کرد.

شکایت از میزبانی تاجیکستان به AFC

به گزارش ورزش محمد محمدی سرپرست تیم ملی زیر 23 ساله ایران در حاشیه آخرین جلسه تمرینی تیم امید پیش از دیدار مقابل تاجیکستان درباره آخرین وضعیت تیم گفت: متاسفانه به هیچ عنوان میزبانی تاجیک‌ها در شأن و شخصیت تیم ملی ایران نبود، چه از لحاظ سخت‌افزاری، ورزشگاهی که به عنوان زمین دوم اعلام شده، بعضی از بازیکنان ما در آن‌جا آسیب دیدند، درست است که چمن مصنوعی است اما نوع چمن مصنوعی آن‌جا متفاوت است.

وی افزود: یکی از بازیکنان ما زانوی او در زمین مسابقه آسیب دید، ما گزارشی را درباره قضایایی که پیش آمده تهیه کردیم؛ اول خواسته‌های کادرفنی آن‌طور که می‌خواستیم انجام نشد، درباره ساعت‌های تمرینی که آقای مهدوی‌کیا می‌خواستند متاسفانه با ما همکاری از سوی تاجیکستان صورت نگرفت، به این دلیل که برنامه‌ریزی روزانه داشتند و ما نتوانستیم برنامه‌ریزی کلی برای این 11 روز داشته باشیم. مجبور بودیم تا آخرین لحظه منتظر باشیم تا به ما اعلام کنند.

محمدی ادامه داد: در بحث هتل، کمترین امکانات هتل اینترنت پرسرعت است، چرا که ما به آن نیاز داریم و بازیکنان تیم هم می‌خواهند با خانواده‌شان ارتباط بگیرند، متاسفانه این امکان وجود ندارد؛ مشکلات این‌چنینی و سطحی داریم. حتی برای فیلم بازی‌ها، آن را در اختیار کادرفنی قرار ندادند و اذیت‌مان کردند. گزارشی که تهیه کردم، همه این موارد را ذکر کردم. در هتل قطعی آب برای حمام‌ها وجود داشت و هم‌چنین سمینارهای محلی از سوی تاجیک‌ها در هتل برگزار شد!

سرپرست تیم امید درباره میزبانی ضعیف تاجیکستان توضیح داد: در شرایط فعلی به دلیل پروتکل‌ها قرار نبود مراسمی در هتل ما برگزار شود اما این‌چنین شد؛ همه این مسائل در گزارش من برای آقای ماجدی آمده است، با هماهنگی ایشان انشالله بتوانیم شکوائیه برای AFC تنظیم کنیم.

وی افزود: از نظر غذایی ما خداراشکر آقای رستم‌منش را همراه خودمان داشتیم و هیچ مشکلی در این زمینه نبود؛ بسیار همه چیز مرتب و خوب بود، اما متاسفانه هتل همکاری لازم را با ما نداشت و مقداری من شفاهاً اعتراض خودم را به آن‌ها داشتم. این اتفاقات پیش می‌آید اما امیدوارم در انتخاب میزبانی‌های بعدی AFC دقت نظر بیشتری را به خرج بدهد.

محمدی درباره اردوی بعدی تیم امید پس از پایان مسابقات توضیح داد: بعد از بازگشت از تاجیکستان، آقای مهدوی‌کیا و گروه‌شان برای چند هفته استراحت به مسافرت می‌روند و بعد از بازگشت، جلسه‌ای برای تنظیم اردوها و برنامه بلندمدت خواهیم داشت؛ دقیق نمی‌دانم که تا سال بعدی میلادی اردو داریم یا نه، اما در بازگشت ایشان به ایران جلسه‌ای خواهیم داشت و برنامه را تقدیم فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک می‌کنیم.

سرپرست تیم امید در واکنش به پیگیری امورات تورنمنت قطر گفت: این تورنمنت توافقاتی است که آقای مهدوی‌کیا با مسئولان تیم‌های کره جنوبی، امارات و قطر انجام دادند و فکر می‌کنم قطعی است؛ ما باید ببینیم چه تاریخ دقیقی را برای آن می‌توانیم در نظر بگیریم، امیدوارم که جوری تعامل کنیم که کمترین آسیب به باشگاه‌ها وارد شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋