دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش جالب مدافع استقلال به ماجرای جدایی اش

واکنش جالب مدافع استقلال به ماجرای جدایی‌اش

مدافع آبی‌پوشان که با تصمیم فرهاد مجیدی احتمالا همکاری‌اش با این تیم پایان یابد، واکنش جالبی به سرنوشتش در این تیم داشت.

به گزارش ورزش، احمد موسوی که بعد از درخشش در گل گهر سیرجان به عنوان یکی از خریدهای استقلال در لیگ بیستم معرفی شده بود، در نهایت فصل بیست و یکم را با احتمال جدایی‌اش دنبال می‌کند. فرهاد مجیدی هنوز نظر قطعی خود را در خصوص آینده این بازیکن اعلام نکرده تا شایعات درباره جدایی‌اش با توجه به غیبت طی دیدارهای اخیر این تیم شدت گیرد.

موسوی در واکنش به این سوال که چه صحبتی درباره آینده‌اش در این تیم دارد گفت: الان صحبت کردنم به هیچ دردی نمیخورد. درباره چه باید صحبت کنم.

وی درباره اینکه آیا در این باشگاه کارش را ادامه خواهد داد یا خیر گفت: بگذارید سکوت کنم تا تیم به حاشیه نرود. شرایط خوب است و همه چیز درست می شود.

مدافع آبی‌پوشان درباره اینکه آیا امیدوار به درست شدن شرایطش هست یا خیر گفت: انشاالله درست می شود. هیچ مشکلی هم نیست. اینکه در لیست نیستم، تصمیم سرمربی است اما حرفم فقط این است که اینقدر زود قضاوت نکنید!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋