دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلانتری: هنوز راضی نیستم و باید خیلی بهتر شویم

کلانتری: هنوز راضی نیستم و باید خیلی بهتر شویم

حوصله کردیم و نفت را بردیم؛ کلانتری: هنوز راضی نیستم و باید خیلی بهتر شویم؛ اصغر کلانتری، سرمربی فجر پس از پیروزی بر صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از بازی حاصر شد و از علل برد تیمش گفت.

به گزارش ورزش، فجر موفق شد با دو گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد. کلانتری سرمربی فجر در ابتدای صحبت‌هایش گفت: سلام خدمت عزیزان که در این دو روز زحمت کشیدند، شاکر خداوند هستیم که کمک کرد این سه امتیاز را بگیریم، انشاالله نفت آبادان هم در ادامه نتایج خوبی بگیرد. ما می‌دانستیم که سخت است وقتی یک تیمی دو تا باخت می‌آورد و می‌خواهد به بازی سوم برسد، بازی سوم باید برایش رو به جلو باشد تا شرایطش را عوض کند. این اتفاق هم افتاد و ما بیست دقیقه اول به گل رسیدیم و بچه‌ها در نیمه اول عقب نشینی کردند و دنبال گرفتن سه امتیاز بودند و این کار خوبی نبود.

او ادامه داد: ما می‌دانستیم نفت آبادان در نیمه دوم حمله می‌کند و ما سعی کردیم با نفرات و تاکتیکی که داشتیم توپ‌های اول را بزنیم. بچه ها شکر خدا فشار توپ‌های بلند را تحمل کردند و در ضد حمله هم گل زدند. موقعیت زیادی نداشتیم اما همین که شجاعانه ضد حمله می‌زنیم عالی است و دست همه بچه‌ها را می‌بوسم و واقعا زحمت کشیدند و این بازی تمام است و می‌رویم برای بازی بعد.

کلانتری در پاسخ به اینکه آیا صنعت نفت بد بود که فجر آنها را شکست داده گفت: من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و امیدوارم نفت در اینده خوب باشد ولی تیم ما در دو بازی قبل مستحق باخت نبود و باید حداقل دو تا یک امتیاز می‌گرفتیم. ولی فوتبال همین است و ما هر بازی یک نوعی بازی می‌کنیم. نفت هم تحت فشار بود و ما می‌دانستیم تیمی موفق است که به خودش مسلط باشد. ما اگر می‌خواستیم از اول بدون حوصله کار کنیم به مشکل برمی‌خوردیم. من هنوز راضی نیستم و باید خیلی بهتر شویم.

سرمربی فجر در پایان گفت: جا دارد من روز مربی را تبریک بگویم واقعا مربیگری خیلی سخت است و خداقوت می‌گویم به تمام مربیان خوب و پاک و با دانش‌مان. امیدوارم همه یک دست شویم و پاکی را به فوتبال بیاوریم و بعد سطح کیفی فوتبال ایران را بالا ببریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋