دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش صدراعظم آلمان به واکسن نزدن کیمیش

او باید تجدیدنظر کند؛ واکنش صدراعظم آلمان به واکسن نزدن کیمیش؛ واکسن نزدن ستاره بایرن و تیم ملی آلمان، واکنش هایی منفی را در این کشور به دنبال داشته است.

واکنش صدراعظم آلمان به واکسن نزدن کیمیش

به گزارش ورزش، باوجود آنکه تقریبا همه بازیکنان شاغل در بوندسلیگا واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اما جاشوا کیمیش هافبک باتجربه بایرن مونیخ همچنان اصرار دارد که این واکسن را تزریق نکند و این علامت سوال‌های زیادی را به وجود آورده است.

فوتبالیست سرشناس بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان جزو 5 بازیکنی است که هنوز از استفاده از واکسن کرونا خودداری کرده است. کیمیش اشاره می‌کند که نگران عواقب احتمالی واکسن کرونا است.

واکنش صدراعظم آلمان به واکسن نزدن کیمیش

هفته پیش کیمیش در این زمینه سکوتش را شکست و گفت:« بله من تاکنون واکسن نزده‌ام. باید اعتراف کنم که به اطلاعات دقیق و اطمینان بخشی در این زمینه دست پیدا نکرده‌ام. من کاملا پروتکل‌ها و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنم و هر سه روز یک بار مانند دیگر بازیکنان تست کرونا می‌دهم.

کیمیش سال قبل به همراه لئون گورتزکا کمپینی را به نام " کرونا را لگد می‌زنیم" راه انداختند که انتقادهای زیادی را به دنبال داشت و حتی باشگاه بایرن مونیخ هم آن‌ها را جریمه کرد.

او درباره این کمپین گفت:« من به هیچ وجه مخالف کرونا و یا اقدامات علیه آن نیستم. در شرایط کنونی بعضی نگرانی‌ها درباره واکسن دارم و هنوز به جمع بندی لازم نرسیده‌ام. این امکان وجود دارد که در آینده من هم واکسن تزریق کنم اما فعلا تصمیمی ندارم.»

واکنش صدراعظم آلمان به واکسن نزدن کیمیش

اظهار این دیدگاه از سوی کیمیش، واکنش‌های انتقادی گسترده‌‌ای را در جامعه آلمان به همراه داشته است. توماس مولر، هم‌تیمی کیمیش می‌گوید: «نه تنها نظر شخصی من، بلکه همچنین تحقیقات علمی نیز نشان داده‌اند که واکسیناسیون کرونا مفید و موثر است. من امیدوارم بازیکنانی که هنوز واکسن نزده‌اند، این کار را انجام دهند.»

واکنش صدراعظم آلمان به واکسن نزدن کیمیش

امروز آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز به مساله واکسن نزدن کیمیش واکنش نشان داد و گفت:« فکر می کنم کیمیش باید در تصمیم خودش تجدید نظر کند. معتقدم او در حال فکر کردن در این رابطه است. همه می دانیم که کیمیش بازیکنی بزرگ است و رفتار او در سطح جامعه تاثیرگذار خواهد بود.»

لازم به ذکر است که واکسیناسیون کرونا در آلمان اجباری نیست و در حال حاضر 66 درصد جامعه آلمان واکسینه شده اند. این در حالی است که آمار مبتلایان به کرونا به روزی 153 نفر افزایش یافته تا باعث بروز نگرانی هایی شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋